50 روش بالابردن بازده کاری
قسمت هشتم ۸

۵۰ روش بالابردن بازده کاری

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۸ | ۴ دقیقه

بعضی از کارها ساده به نظر می‌رسند، اما انجام آن‌ها زندگی و کار شما را دگرگون می‌کند.

نوپانا: هیچ اهمیتی ندارد که تا امروز چه بازده‌ای داشته‌اید. از این به بعد فرصت را برای بیشتر کردن کارایی خود غنیمت بشمارید. قسمت هشتم:

36- محیط گرمی بسازید

محیط کاری، تاثیر زیادی روی نگاه شما به کار می‌اندازد. محیطی فراهم کنید که انگیزه شما را بالاتر ببرد. حتی اگر رختخواب شما محل کار شماست، باید آن‌جا را دوست داشته باشید و با داشتن یک حس خوب کار را شروع کنید.

37- به حالات بدن خود اهمیت دهید

زبان بدن را بیاموزید. بعضی از حالات نشستن باعث بی‌حالی و پایین آمدن راندمان کار شما می‌شوند. سعی کنید روی این جزییات به اندازه کافی توجه کنید و آن ها را دست کم نگیرید. حالاتی را امتحان کنید که سطح توجه و هشیاری شما را بالاتر نگه می‌دارند.

38- افکار بدبینانه را دور بریزید

نگرانی درمورد سناریوهای منفی که به ندرت اتفاق می‌افتند چه فایده‌ای دارد؟ داشتن افکار منفی، به‌طور مستقیم روی بازده کاری شما تاثیر می‌گذارد. این حباب آزاردهنده را بترکانید و تمام افکار محدودکننده را کنار بگذارید تا بتوانید رو به جلو حرکت کنید.

39- زمان‌های هرز را کم کنید

زمان‌های هرز، مواقعی هستند که فکر می‌کنید به کاری مهم می‌پردازید اما در واقع انجام دادن یا ندادن آن کار در آن موقع هیچ تاثیری روی کسب‌وکار شما ندارد. حساب و کتاب‌های بی‌مورد و بحث اضافی در مورد یک مشکل نمونه‌های این زمان‌ها هستند.

همچنین در این باره بخوانید: (فرمول اولویت‌بندی کارها)

40- جعبه زمان داشته باشید

برای هر کار، زمان مشخصی تعیین کنید و در حین انجام آن، نه به کارهای دیگر بپردازید و نه حتی به آن ها فکر کنید. اگر وقت اضافه هم آوردید باز سراغ کاری مشخص که وقتی مشخص می‌خواهد نروید و اگر کار کوچکی بریا انجام دادن نیست، استراحت کنید یا کار انجام شده را مرور کنید و در صورت لزوم آن را اصلاح کنید.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت اول)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت دوم)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت سوم)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت چهارم)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت پنجم)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت ششم)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت هفتم)

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراستارت‌آپموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا