دور جدید سرمایه‌گذاری هلدینگ مکس روی خودرو45
رشد قابل‌توجه ۸

دور جدید سرمایه‌گذاری هلدینگ مکس روی خودرو۴۵

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۵/۱۲ - ۲۰:۴۷ | ۶ دقیقه

هلدینگ مکس و مریخ‌کپیتال از سرمایه‌گذاری چند ده میلیارد تومانی در خودرو45 خبر دادند.

نوپانا: هلدینگ مکس و مریخ‌کپیتال از سرمایه‌گذاری چند ده میلیارد تومانیدر خودرو45 خبر دادند. خودرو۴۵، رهبر بازار خریدوفروش خودروهایکارکرده در ایران است و امکان فروش خودرو در کمتر از ۴۵ دقیقه با قیمت عادلانه و در فضایی امن را برای شهروندان فراهم کرده است. اینشرکت هم‌اکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر معامله‌کننده‌ خودرو در پلتفرم مزایدهخود دارد و بیش از ۱۰۰۰۰ خودرو در سال در این پلتفرم معامله می‌شود. تیم ۲۰۰ نفره‌ی خودرو۴۵،  با بیش از ۱۳ شعبه در ۶ استان، قصد دارد تا پایان سال گستره‌ی ارائه‌ی خدمات خود را به بیش از  ۳۰ شعبه در ۲۰استان گسترش دهد. مجموعه‌ی این دستاوردها سبب شده است تا اینشرکت در راند C سرمایه‌گذاری بیش از چندصد میلیاردتومانارزش‌گذاری شود.

خودرو۴۵ طی چهار سال گذشته در شاخص‌های مختلف عملکردیکسب‌وکار، رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و در تلاش است تا در شرایطپرتلاطم بازار، فضایی مطمئن، امن و تجربه‌ای متفاوت را برای کاربران فراهم کند.

کسب‌وکار خودرو۴۵ براساس مدل‌های موفق و تجربه‌شده‌ی جهانی طراحیشده است و مدیران آن با درس‌آموزی‌های دقیق از نمونه‌های موفق، در حال توسعه‌ی فنی و ساختاری تیم هستند. این ویژگی‌ها در کنار عملکرد درخشان، مهم‌ترین دلایل مکس برای سرمایه‌‌گذاری است.

هلدینگ مکس در سال ۹۸ کار خود را آغاز کرده است و تا امروز در پورتفولیوی خود ۲۵ استارت‌آپ در بخش‌هایی مانند فینتک، بلاکچین،سلامت و ... دارد که بیش از ۲۰۰۰ نفر در این شرکت‌ها مشغول به کارند.

پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار خریدوفروش خودروهای کارکرده در ایران تا سال ۲۰۲۳ به بیش از ۲۰ میلیارد دلار برسد. رشد بازیگرانیمانند خودرو45 می‌تواند در این صنعت تحولی جدی ایجاد کند و برایذی‌نفعان مختلف ارزش‌آفرین باشد.

برچسب‌ها: خودرو۴۵هلدینگ مکسسرمایه‌گذاری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.