پست تصادفی
پنج راهکار برای مدیریت بهتر
تمرین اصول بنیادی مدیریت صحیح، فضای هر کسبوکاری را بهبود میبخشد.
کارآفرینی که ۲۷ بار نه شنید
جیمز راینهارت کارآفرین موفقی است که ۲۷ بار از سوی سرمایهگذاران پاسخ منفی شنید.
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت هشتم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
میزان موفقیت و شکست استارتآپها
با اطلاع از برخی تدابیر اولیه، سرمایه و وقت خود را هدر ندهیم.
ماشینهای خودرانه، اولین گام از شهر آینده
ماشینهای خودرانه (بدون راننده) اولین قطعه از پازل شهر آینده هستند.
چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
لزوم حرکت جامعه به سمت استارتآپی شدن
تا چندسال پیش واژه «استارتآپ» برای بسیاری واژهای غریب بود، ولی امروز که از تاکسیهای اینترنتی، سفارش غذا بهصورت اینترنتی یا خرید کالاهای موردنیاز ازطریق فروشگاههای اینترنتی استفاده میکنیم.