تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات، سیاست اصلی افق کوروش در سال ۱۴۰۱ است
حسین صبوری مطرح کرد؛ ۸

تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات، سیاست اصلی افق کوروش در سال ۱۴۰۱ است

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۱ | ۳ دقیقه

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تنوع در دسترسی مشتریان به خدمات را یکی از مهم ترین سیاست‌های این شرکت در سال جاری دانست.

نوپانابه گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش؛ حسین صبوری؛ مدیرعامل این شرکت با اشاره به لزوم توجه به تقویت و بهینه سازی زیرساخت‌های فروش اینترنتی گفت: اگرچه افق کوروش به دلیل گستردگی شعبات خود در تمامی شهرهای کشور در دسترس و نزدیکی مشتریان خود قرار دارد؛ اما با توجه به گسترش فناوری و به تبع آن گرایش مشتریان به خرید اینترنتی، این شرکت بر آن است تا با هدف احترام به سلیقه و ذائقه مردم و مشتریان و جلوگیری از انحصار، در کنار اپلیکیشن "اکالا" به عنوان اپلیکیشن اختصاصی فروش اینترنتی افق‌کوروش و "تارا" به عنوان درگاه پرداخت اینترنتی گروه صنعتی گلرنگ، امکان بهره‌مندی مردم و مشتریان را از خدمات شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از طریق دیگر اپلیکیشن‌های موجود در کشور فراهم نماید.

مدیرعامل بزرگترین فروشگاه‌ زنجیره‌ای کشور با اشاره به تنوع مطلوب کالایی و برخورداری شعب فروشگاهی این شرکت از بیش از ۳۵۰۰ نوع کالای مختلف و نیز صدور روزانه بیش از ۷۵۰ هزار فاکتور فروش در سراسر کشور افزود: با توجه به این حجم از فروش در شعب فروشگاهی افق‌کوروش، فروش اینترنتی از طریق اپلیکیشن‌های متعدد و تنوع و سهولت در خرید و پرداخت برای مشتریان، می تواند ضمن بهبود دسترسی برای مشتریان، خریدی لذت بخش را برای آنها رقم بزند.

برچسب‌ها: افق کوروشحسین صبوریاکالا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.