50 روش بالابردن بازده کاری
قسمت ششم ۸

۵۰ روش بالابردن بازده کاری

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۸ | ۴ دقیقه

بعضی از کارها ساده به نظر می‌رسند، اما انجام آن‌ها زندگی و کار شما را دگرگون می‌کند.

نوپانا: هیچ اهمیتی ندارد که تا امروز چه بازده‌ای داشته‌اید. از این به بعد فرصت را برای بیشتر کردن کارایی خود غنیمت بشمارید. قسمت ششم:

26- از بهترین‌ها بیاموزید

در زمینه کار خود بهترین افراد را شناسایی کنید. از آن‌ها بیاموزید، روش‌های کاری و رفتاری آن‌ها را درک کرده و سرلوحه کارتان قرار دهید. انجام این کار یک میان‌بر فوق‌العاده در مسیر رشد و شکوفایی کسب وکار شما محسوب می‌شود.

27- جستجو کنید

اگر به افراد بزرگ در حوزه کاری خود دسترسی ندارید، روش‌هایی که گفته شد را در جاهای مختلفی جستجو کنید. این روش‌های کاربردی را در کسب‌وکار خود امتحان کنید. مدل‌های کاری در سراسر دنیا اشتراکاتی دارند و بهتر است در ابتد ا سراغ این موارد بروید.

28- چاره‌اندیش باشید

هدفتان را مرور کنید، مقدمات و اصول را رعایت کنید و بدون ترس از شکست به آن حمله کنید. اگر جایی از کار زمین خوردید، به جای شکایت کردن و نا امیدی، به فکر شروع بهتری باشید. با این اصل زندگی کنید که هربار، بهتر از قبل عمل کنید.

29- در مورد بازدهی بیشتر مطالعه کنید

بدترین بهانه این است که بگویید «چیزی برای خواندن نیست». در تمام زمینه‌های ممکن کتاب‌ها و سایت‌های زیادی وجود دارند. مطالعه را یکی از ضروری‌ترین برنامه‌های خود بدانید و به آن عمل کنید. خیلی زود تاثیر آن را می‌بینید.

30- دفترچه یادداشت داشته باشید

هر لحظه ممکن است ایده‌ای به ذهن شما بیاید و بترسید که فراموشش کنید. به روشن بودن تلفن همراه نیز نمی‌شود اعتماد کرد. پس  بهترین راه‌کار همراه داشتن یک دفترچه کوچک است. اهداف، استراتژی و یا هر اطلاعات مهمی که احساس می‌کنید مهم است را در این دفترچه بنویسید.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت اول)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت دوم)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت سوم)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت چهارم)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت پنجم)

برچسب‌ها: استارت‌آپموفقیت کسب‌و‌کار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا