رشد بیش از ۳۰۰ درصدی درآمدهای بارولاین در ۵ ماه نخست امسال
تحول و هوشمندسازی در صنعت حمل‌ونقل ۸

رشد بیش از ۳۰۰ درصدی درآمدهای بارولاین در ۵ ماه نخست امسال

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۶/۵ - ۱۲:۴۰ | ۴ دقیقه

اندازه بازار حمل‌ونقل جاده‌ای نزدیک به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد می‌شود که بارولاین در نظر دارد تا در ۵ سال آینده سهم ۱ درصدی از این بازار را از آن خود کند.

نوپانا: سامانه‌ هوشمند حمل‌ونقل بارولاین، در ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۱ توانسته است نسبت به سال ۱۴۰۰، رشد ۳۴۱ درصدی درآمدهایش را رقم بزند.

شرکت دانش‌بنیان بارکاو تکنولوژی (بارولاین) از شرکت‌های پورتفولیوی هلدینگ مکس است. بارولاین با سرمایه‌گذاری مشترک مکس و گروه صنغتی ماموت در سال ۱۳۹۸ کار خود را آغاز کرده و استراتژی تحول و هوشمندسازی در صنعت حمل‌ونقل را برگزیده است.

اندازه بازار حمل‌ونقل جادهای نزدیک به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد میشود که بارولاین درنظر دارد تا در ۵ سال آینده سهم ۱ درصدی از این بازار را از آن خود کند.

در سامانه بارولاین که شامل اپلیکیشنهای صاحبان بار‌ و رانندگان است، صاحبان‌ بار میتوانند به شکل رایگان بار خود را اعلام کنند تا بارولاین با دسترسی به بیش از‌ نیمی از رانندگان کشور، مناسب‌ترین هزینه حمل‌ونقل را پیشنهاد دهد.

افزون بر این، با توجه به مجوز بزرگ مقیاس هوشمند (صدور بارنامه الکترونیک در کل کشور) همه بارنامه‌ها در بارولاین به شکل الکترونیک و با کم‌ترین کمیسیون صادر میشود و رصد لحظه‌ای وضعیت حمل‌ بار هم در آن امکان‌پذیر است.

برچسب‌ها: بارولاینهلدینگ مکسحمل بار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.