تحول صنعت لجستیک و حمل و نقل ؛ تیپاکس برترین شرکت کشور از نظر رشد سریع
۸

تحول صنعت لجستیک و حمل و نقل ؛ تیپاکس برترین شرکت کشور از نظر رشد سریع

توسط علیرضا وائلی | ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۹ | ۳ دقیقه

در بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران که به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد، شرکت تیپاکس توانست برای دومین سال متوالی به‌عنوان برترین شرکت کشور از نظر رشد سریع معرفی شود. همچنین در حوزه حمل‌ونقل و خدمات وابسته نیز در رقابت با شرکت ها و هلدینگ‌های مطرح این حوزه نظیر شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، رتبه ۵ را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، روز دوشنبه 2 بهمن 1402 بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما و به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد. هدف از برگزاری هرساله این همایش، معرفی شرکت‌های برتر انتخاب شده بر اساس رتبه‌بندی IMI-100 است. شاخص IMI-100 در حقیقت از کمیت‌های اقتصادی شرکت‌ها گرفته می‌شود. اطلاعاتی که از صورت‌های مالی اخذ می‌شود در مقایسه با اطلاعات دیگر مستندتر است چرا که حسابرسی شده و به خاطر کمی بودن شاخص‌ها هیچ‌گونه داوری و قضاوتی در این ارزیابی صورت نمی‌گیرد و رتبه‌بندی توسط نرم‌افزار صورت می‌گیرد.

8,000 نفر نیروی انســـانی، بیش از 3,500 حامل ســـبک و ســـنگین و 1052 نمایندگی در سراســـر کشور، خدمات‌رسانی به بیش از ۹ میلیون مشتری و حتی نوآوری‌هایی نظیر ارائه خدمـت ارسال بسته به‌صورت پلاک به پلاک در تــــمــــامـــــی سرویس‌های تـیپــاکس و هـمچنـین هوشـمندی در ارائه سرویس­های مـختلف سبب شد تا تیپاکس بتواند برای دومین سال متوالی، به‌عنوان برترین شرکت کشور از نظر رشد سریع انتخاب شود.

این‌ موضوع که تکنولوژی و خدمات آنلاین روز به روز درحال گسترش هست می‌تواند زمینه‌ساز رشد بیشتر شرکت‌های خدماتی شده و قطعا تیپاکس نیز می‌تواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

برچسب‌ها: تیپاکسtipax
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره علیرضا وائلی