50 روش بالابردن بازده کاری
قسمت پنجم ۸

۵۰ روش بالابردن بازده کاری

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۴ | ۵ دقیقه

بعضی از کارها ساده به نظر می‌رسند، اما انجام آن‌ها زندگی و کار شما را دگرگون می‌کند.

نوپانا: هیچ اهمیتی ندارد که تا امروز چه بازده‌ای داشته‌اید. از این به بعد فرصت را برای بیشتر کردن کارایی خود غنیمت بشمارید. قسمت پنجم:

21- ماهر شوید

برای انجام بهتر و سریع‌تر کارها لازم است متخصص آن کار شوید. به‌عبارتی سطح خود را تا می‌توانید بالاتر ببرید. به‌عنوان مثال اگر عکاس باشید، تا زمانی‌که با جزییات و تنظیمات دوربین خود و همچنین نرم‌افزارهای گرافیکی به‌طور کامل آشنا نباشید، نمی‌توانید در کار خود موفق باشید.

22- دوره‌های ماکزیمم بازدهی خود را بشناسید

هرکدام از ما در زمان‌هایی خاص از روز، بازده بیشتری از خود نشان می‌دهیم. بعضی‌ها صبح زود و بعضی دیگر از افراد، شب‌ها در انجام کارها بهتر هستند. این زمان‌ها را بشناسید و سخت‌ترین کار خود را آن موقع انجام دهید. در مواقع دیگر یا استراحت کنید و یا بیشتر به سراغ کارهایی بروید که انجام دادن آ‌ها آسان‌تر است.

23- بهترین روش را پیدا کنید

هر کاری را می‌توان با روش‌های گوناگون و متنوعی انجام داد. روشی را کشف کنید که از آن بیشترین لذت را می‌برید و به ذهنیت و علایق شما نزدیک‌تر است. بعضی‌ها ترجیح می‌دهند کارها را با فعالیت فیزیکی و تحرک بالا انجام دهند و عده‌ای دیگر تمایل دارند در آرامش به سراغ انجام هر کاری بروند.

24- عمل‌گرا باشید

بهانه‌جویی را کنار بگذارید و هرچه زودتر دست به کار شوید. سخت‌ترین کار، برداشتن قدم اول است. اگر این‌کار را انجام دهید، بعد از چند دقیقه، ادامه کار برای شما آسان‌تر می‌شود و کم‌کم انگیزه شما بیشتر می‌شود و در نتیجه بازده کار شما بالاتر می‌رود.

25- خوب بخوابید

هرچه خواب شما بهتر باشد، بازده کاری شما در روز بعد بهتر خواهد بود. کیفیت خواب، از زمان آن مهم‌تر است. پس منظور از خوب خوابیدن لزوماً زیاد خوابیدن نیست، بلکه درست خوابیدن است. قبل از خواب به سراغ کارهایی بروید که به شما آرامش می‌دهند. مطالعه و یا مدیتیشن گزینه‌های خوبی محسوب می‌شوند.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت اول)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت دوم)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت سوم)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت چهارم)

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراستارت‌آپموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا