محبوب‌ترین مدیرعاملان جهان اعلام شدند
بر اساس یک نظرسنجی ۶.۵

محبوب‌ترین مدیرعاملان جهان اعلام شدند

توسط محمود حاج‌ زمان | ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۰ | ۳ دقیقه

نظرسنجی‌های بی‌نام و پیام‌های ارسالی کارمندان شرکت‌های بزرگ دنیا، محبوب‌ترین مدیرعاملان را مشخص کرد.

نوپانا: در یک حرکت جالب، وب‌سایت کاریابی Glassdoor، میزان محبوبیت مدیرعاملان بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های سراسر جهان را چند روز پیش منتشر کرد. این وب‌سایت قرار است بر اساس رای‌گیری جایزه‌ «منتخب کارمندان» ۲۰۱۷ را اهدا کند. نامزدهای این جایزه، از محبوب‌ترین مدیرعاملان در بریتانیا، آمریکا، کانادا، فرانسه و آلمان هستند و امتیازات بر اساس نظرسنجی بی‌نام و پیام‌هایی است که کارمندان هر شرکت در این وب‌سایت پست کرده‌اند. به‌عنوان مثال در بخشی از این نظرسنجی، کارمندان با انتخاب یکی از سه گزینه‌ تایید، عدم‌تایید یا بی‌نظر، به مدیرعامل خود امتیاز می‌دادند.
به گزارش نوپانا، در همین زمینه رابرت هومان، بنیان‌گذار و مدیرعامل Glassdoor، در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این جایزه، اعلام کرده است: «مدیرعاملان اعلام کرده‌اند که جایزه‌ منتخب کارمندان، یکی از بالاترین افتخاراتی است که ممکن است روزی به آن دست پیدا کنند، چرا که در واقع این جایزه، نشان‌دهنده‌ نظر کارمندان در مورد کاری است که مدیرعاملان هر روز انجام می‌دهند. به تمامی برندگان تبریک می‌گویم.»

(همچنین بخوانید: استارت‌آپ‌هایی که راهبران کلیدی خود را از دست دادند)

او همچنین اضافه کرده است: «ما می‌دانیم که محبوبیت مدیرعاملان، به رضایت کلی کارمندان و اعتمادی که به مدیران ارشد دارند بر می‌گردد، چرا که این‌ عوامل، منجر به جلب نظر کارمندان در بلندمدت می‌شود.»
برای نامزد شدن دریافت این جایزه، شرکت مدیرعامل موردنظر باید حداقل ۱۰۰۰ کارمند داشته باشد. همچنین باید چند معرفی‌نامه تایید شده از آنها به وب‌سایت ارائه شود.
در ادامه برترین مدیرعاملان هر ناحیه را می‌بینیم:


۱- مدیرعامل محبوب انگلیس: پیتر سیمسون، شرکت Angilan Water
نرخ محبوبیت: ۹۸ درصد


۲- مدیرعامل محبوب کانادا: مایکل اپکان، شرکت SickKids
نرخ محبوبیت: ۹۹ درصد


۳- مدیرعامل محبوب فرانسه: ساتیا نادلا، شرکت مایکروسافت
نرخ محبوبیت: ۹۹ درصد


۴- مدیرعامل محبوب آلمان: دیتر زیچه، شرکت دایملر
نرخ محبوبیت: ۹۹ درصد


۵- مدیرعامل محبوب آمریکا: بنو دورر، شرکت کلورکس
نرخ محبوبیت: ۹۹ درصد

(همینطور بخوانید: چرا مديران اوبر یکی پس از دیگری استعفا می‌دهند؟)

برچسب‌ها: مدیرعاملشرکتمحبوب‌تریننظرسنجیGlassdoor
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمود حاج‌ زمان

محمود حاج‌ زمان

محمود حاج زمان، دانش‌آموخته مهندسی عمران تا مقطع دکتری در دانشگاه شریف است. از سال ۱۳۸۸ مشغول روزنامه‌نگاری علمی و نوشتن و ترجمه مطالب علمی، به خصوص در مجله دانستنیها است. او تا کنون شش کتاب ترویج علم برای مخاطب عام منتشر کرده است.