از بازاری برای هنرمندان تا فروشگاهی برای خرید ابزار صنایع دستی
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۱۹ ۸

از بازاری برای هنرمندان تا فروشگاهی برای خرید ابزار صنایع دستی

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰ | ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ برندمنشنز (Brandmentions) که استارت‌آپی برای نظارت برند است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ وودی‌پرینت (Woodyprints)  که بازاری برای طراحان و هنرمندان است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ باندل‌نیوز (Bundle News) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در رسانه‌های خبری می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ سوروی‌اسپارو (SurveySparrow) که ابزاری برای تبدیل نظرسنجی‌ به مکالمه است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ برند گریدر (Brand Grader) را معرفی می‌کنیم که ابزاری برای آنالیز برندهای مختلف است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «هنری» که در زمینه فروش آنلاین ابزار و وسایل اولیه صنایع دستی فعالیت می‌کند، می‌پردازیم. با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. برندمنشنز (Brandmentions)

به گزارش نوپانا، برندمنشنز یک ابزار عالی برای ردیابی پیشرفت یک برند یا کمپین بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار و رقبا و مدیریت اعتبار است. فقط در چند ثانیه می‌توانید منشن‌های اخیر برای هر برند در وب را پیدا کنید. با این کار زمان زیادی را صرفه‌جویی می‌کنید. این استارت‌آپ برای کمک به کارآفرینان و بازاریابان ایجاد شده است.

۲. وودی‌پرینت (Woodyprints) 

استارت‌آپ وودی‌پرینت، پلتفرمی برای هنرمندان و عکاسان تولید کرده است تا هنر خود را با کیفیت استاندارد روی چوب چاپ کنند و در بازار وودی‌پرینت به فروش برسانند. هنرمندان می‌توانند کاملا رایگان در این بازار ثبت نام کنند و به این جامعه هنری بپیوندند تا از کاری که انجام می‌دهند درآمد کسب کنند.

۳. باندل‌‌نیوز (Bundle News)

استارت‌آپ باندل یک اپلیکیشن خبری است که بیش از ۸۰۰۰ منبع از ۱۷ کشور مختلف را پوشش می‌دهد. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید اخبار مهم از بهترین ناشران را طبق اولویت‌ها و علایق انتخابی خودتان دریافت کنید. طراحی ساده این اپلیکیشن جذابیت آن را افزایش داده است.

۴. سوروی‌اسپارو (SurveySparrow)

این استارت‌آپ این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا نظرسنجی‌های خود را به مکالمه تبدیل کنید. کاربران می‌توانند با رابط کاربری مکالمه‌ای این اپلیکیشن، نظرسنجی‌های خود را بسازند و با افراد دیگر به اشتراک بگذارند. گزینه‌های به اشتراک‌گذاری آسان این برنامه، به شما اجازه می‌دهند تا نظرسنجی خود را با روش‌های مختلف از طریق وب، اپلیکیشن‌های موبایل، ایمیل و... برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید. همچنین می‌توانید این نظرسنجی‌ها را در بازه‌های زمانی مشخص دوباره برای افراد ارسال کنید.

۵. برند گریدر (Brand Grader)

این استارت‌آپ در تلاش برای ساخت یک ابزار رایگان است تا همه افراد بتوانند به صورت آنلاین یک دید کلی از برند مورد نظر خود پیدا کنند. با برند‌ گریدر می‌توانید بیش‌ترین منابع منشن برند، اینفلوئنسرهای برند، حجم و مکان منشن‌ها و اطلاعات زیاد دیگری راجع به برند مورد نظر خود به دست آورید.

۵+۱. هنری

استارت‌آپ ایرانی هنری، یک پلتفرم آنلاین برای آموزش صنایع دستی است. افراد حرفه‌ای با این پلتفرم می‌توانند مواد اولیه خود را به‌راحتی تهیه کنند. این استارت‌آپ برای حمایت از نیازهای هنرمندان ایجاد شده است و به قسمت‌های مختلف تقسیم می‌شود: آموزش، فروش الگوهای طراحی، فروش مواد اولیه و حتی بازار برای هنرمندان با هدف به فروش رساندن و ارائه آثار آن‌ها.

قسمت پیشین: 

قسمت ۱۸

برچسب‌ها: استارت‌آپمعرفی استارت‌آپصنایع دستیهنری۵+۱ استارت‌آپیبرندینگاپلیکیشننظرسنجیبازخورد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.