مایکروسافت از اپل پیشی گرفت
عذرخواهی اپل از کاربران خود؛ ۸

مایکروسافت از اپل پیشی گرفت

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۰ | ۳ دقیقه

تاخیر در به‌روزرسانی مک‌پرو، باعث پیشی گرفتن ویندوز مایکروسافت شده است.

نوپانا: تمرکز بیش از حد شرکت اپل روی تلفن‌های همراه آیفون، باعث شده است تا رقیب دیرینه آن یعنی شرکت مایکروسافت بر بازار دیجیتال، تسلط بیشتری پیدا کند و کاربران نیز از سیستم عامل ارائه شده توسط این شرکت، استقبال بهتری کنند.

در همین راستا، شرکت اپل مجبور شد در کنفرانس خبری تک‌کرانچ (TechCrunch)، به طور رسمی از کاربران خود عذرخواهی کند. در متن عذرخواهی این شرکت این‌گونه آمده است: ما به علت تاخیر بیش از حد در انتشار به‌روزرسانی‌های سیستم عامل دستگاه‌های مک‌پرو (Mac Pro)، از شما عذرخواهی می‌کنیم و در آینده‌ای نزدیک محصولات تازه‌ای را جایگزین آن خواهیم کرد.

به گزارش نوپانا، آمارهای منتشر شده در چند ماه گذشته نشان می‌دهند ویندوز ۱۰، با تمام انتقاداتی که به آن می‌شود، بالغ بر ۴۰۰ میلیون کاربر دارد. این در حالی است که کاربران مک‌پرو، ۱۰۰ میلیون تخمین زده شده‌اند. با توجه به تاخیر اپل در به‌روزرسانی، این تفاوت چهاربرابری اکنون بیشتر هم شده است و این مسئله برای اپل خبر خوبی نیست.

این آمار به معنی ضرر مالی اپل نیست. زیرا این غول دنیای فناوری، با فروش محصولات دیگر خود، سیر صعودی خود را همچنان حفظ کرده است و بنا به گفته فیل شیلر معاون ارشد خود، این شرکت به زودی به جمع ۱۰۰ شرکت برتر جهان می‌پیوندد.

با این همه، پذیرش تمام کم‌کاری‌ها و همچنین عذرخواهی عمومی این شرکت از کاربران خود، نشان از اهمیت و اعتماد دو طرفه این شرکت و مخاطبان خود دارد.

(همچنین بخوانید: اپل همچنان ارزشمندترین برند دنیا است)

برچسب‌ها: اپلشرکتجهانappleمایکروسافتmicrosoftmac pro
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا