تاکسی دریایی، فرصتی تازه برای گردشگری
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی تاکید کرد: ۶

تاکسی دریایی، فرصتی تازه برای گردشگری

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۰ | ۲ دقیقه

اولین تاکسی شناور به همت صنایع کشتی‌سازی داخلی ساخته خواهد شد.

نوپانا به نقل از شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران: ‌عبدالمجید رضوانی با اشاره به اینکه نخستین فروند تاکسی شناور به همت صنایع کشتی‌سازی داخلی ساخته خواهد شد، خاطرنشان کرد: این امر فرصت مناسبی برای گردشگری دریایی در گیلان است.

او با بیان اینکه گیلان با توجه به فعالیت مجتمع بندری کاسپین و هم‌مرز بودن با کشور‌های حاشیه خزر از اولویت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: این آمادگی وجود دارد تا به افراد متقاضی در حوزه شناورهای سبک و سنگین دریایی تسهیلات ارزان‌قیمت و کم‌بهره اعطا کنیم.

(همچنین بخوانید: جایگاه کسب‌وکارهای نوپا در برنامه ششم توسعه)

رضوانی ادامه داد: هدف از تشکیل صندوق توسعه، تسهیل در ساخت شناورهای دریایی و توسعه صنایع دریایی در سطح کشور است. در کشور هفت استان ساحلی وجود دارد و گیلان یکی از این استان‌هاست.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی به اهمیت گردشگری دریایی در گیلان اشاره کرد و گفت: مارینا در منطقه آزاد انزلی، یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری دریایی است تا با بهره‌گیری از تسهیلات کم‌بهره صندوق توسعه صنایع دریایی بتوانند از ظرفیت تاکسی شناور و سایر شناورهای تفریحی استفاده کنند.

(همچنین بخوانید: انتظارات استارت‌آپ‌ها از دولت چیست؟)

برچسب‌ها: ایرانstartupفناوریتاکسی دریاییتولید داخلی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.