ادغام سی کارت اعتباری در یک کارت
با ساخت کارت الکترونیک «فیوز» ممکن شد؛ ۶

ادغام سی کارت اعتباری در یک کارت

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۰ | ۲ دقیقه

اختراع کارت جدیدی که می‌تواند شما را از به‌همراه داشتن کارت‌های بانکی دیگر بی‌نیاز کند.

نوپانا به نقل از نیواطلس: کارت الکترونیک «فیوز» (Fuze) ‌محصول تازه کسب‌وکار نوپای BrillianT است که می‌تواند اطلاعات دیجیتال حداکثر سی کارت دیگر را روی تراشه خود به صورت رمزگذاری شده ذخیره کند. این کارت با دستگاه‌های کارت‌خوان عادی سازگاری دارد و اپلیکیشن iOS و اندروید هم برای آن طراحی شده تا مدیریت امور مالی از طریق آن تسهیل شود.

افراد برای انتخاب کارتی که قرار است اطلاعات آن مورد استفاده قرار بگیرد، تنها ‌کافی است دکمه‌های عقب و جلویی که روی سطح این کارت طراحی شده را لمس کنند تا در بالای این دکمه‌ها ‌تصویر کارتی که انتخاب شده به نمایش درآید. سپس می‌توان از این کارت مانند تمام کارت‌های بانکی و اعتباری برای انجام امور مختلف بهره گرفت.

(همچنین بخوانید: مناسب‌ترین مدل همکاری با فین‌تک‌ها)

البته به منظور حفظ امنیت، برای استفاده از این کارت، باید تلفن همراه تعریف‌شده نزد فرد باشد و بلوتوث آن نیز فعال باشد تا پین‌کد ارسال‌شده به گوشی، روی کارت عمل کند. مهم‌ترین کارکرد اپلیکیشن تلفن همراه این کارت، حذف یا اضافه کردن اطلاعات کارت‌های بانکی مختلف بر روی کارت الکترونیک فیوز است. انجام این کار از راه دور باعث می‌شود تا در صورت گم شدن فیوز مشکلی برای افراد ایجاد نشود. از این برنامه می‌توان برای مکان‌یابی این کارت و یادآوری به همراه‌داشتن کارت نیز استفاده کرد.

ضخامت این کارت تنها‌ ۰.۸ میلی‌متر است و بعد از هر بار شارژ باتری لیتیومی‌ و پلیمری آن تا ۳۰ روز قابل‌استفاده است. هزینه خرید این کارت ۸۹ دلار است و تحویل آن به مشتریان از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

(همچنین بخوانید: ضبط خاطرات کودکی با کیفیت بالا)

برچسب‌ها: فناوریجهانFuzeپرداخت الکترونیککارت اعتباری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.