پنجاه نشانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی
قسمت ششم ۸

پنجاه نشانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۰ | ۴ دقیقه

اگر از این ویژگی‌ها برخوردار هستید، این توانایی را دارید که استارت‌آپ مورد نظر خود را تاسیس کنید.

نوپانا: اگر پشت میز کار نشسته‌اید و در مورد راه‌اندازی یک کسب‌وکار شخصی خیال‌پردازی می‌کنید، این مطلب مخصوص شماست. هرکسی می‌داند راه‌اندازی یک کسب‌وکار آسان نیست و مقدمات خاص خودش را دارد. اما چیزی که بیشتر از موارد مقدماتی مانند سرمایه، دفتر و نوع کار، اهمیت دارد، برخی از خصوصیات شخصیتی هستند که به شما می‌گویند مناسب این کار هستید. در ادامه پنجاه مورد اصلی آنها را مرور می‌کنیم:

۲۶- بی‌میلی به کار اداری

اگر کارمند یک اداره هستید و از آنجا ماندن احساس فرسودگی و خستگی می‌کنید، به جای کشتن وقت و داشتن احساساتی مبنی بر تلف‌کردن عمر خود، به داشتن یک کسب‌وکار شخصی فکر کنید و برای آن اقدام کنید.

۲۷- علاقه به داشتن برنامه شخصی

اگر می‌خواهید که ساعات کاری را خودتان تعیین کنید و مجبور نباشید محدود به برنامه کاری خاصی باشید، به سراغ یک کار مناسب بروید که در آن ساعات کاری و سایر برنامه‌ریزی‌ها را خود تعیین می‌کنید.

۲۸- خلاق بودن

اگر شخصیت خلاقی دارید و تاکنون ایده‌های زیادی را به علت نبود وقت و امکانات کنار گذاشته‌اید، زمان آن است که از محیطی که به آن عادت کرده‌اید خارج شده و توانایی خود را به دیگران نشان دهید.

۲۹- داشتن توانایی همدلی

اگر از آن دسته افراد هستید که اطرافیان برای حل مشکلات خود سراغ شما می‌آیند و به‌نوعی شما را سنگ صبور خود می‌دانند، خوشحال باشید. این نشانه این است که توانایی و درک شما بالا بوده و می‌توانید روابط موثری با دیگران و در آینده با کارمندان خود برقرار کنید.

۳۰- آینده‌نگر بودن

اگر فرزند یا فرزندانی دارید و به فکر آینده آنها هستید یا می‌خواهید وقتی بزرگ شدند، به شما افتخار کنند، از ثبات کاری و درآمد ثابت فاصله گرفته و به فکر این باشید که از خود میراث ماندگاری به جا بگذارید.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید:

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت اول)

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت دوم)

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت سوم)

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت چهارم)

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت پنجم)

برچسب‌ها: استارت‌آپکسب‌و‌کارBusinessstartupموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا