پنجاه نشانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی
قسمت پنجم ۸

پنجاه نشانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۰ | ۴ دقیقه

اگر از این ویژگی‌ها برخوردار هستید، این توانایی را دارید که استارت‌آپ مورد نظر خود را تاسیس کنید.

نوپانا: اگر پشت میز کار نشسته‌اید و در مورد راه‌اندازی یک کسب‌وکار شخصی خیال‌پردازی می‌کنید، این مطلب مخصوص شماست. هرکسی می‌داند راه‌اندازی یک کسب‌وکار آسان نیست و مقدمات خاص خودش را دارد. اما چیزی که بیشتر از موارد مقدماتی مانند سرمایه، دفتر و نوع کار، اهمیت دارد، برخی از خصوصیات شخصیتی هستند که به شما می‌گویند مناسب این کار هستید. در ادامه پنجاه مورد اصلی آنها را مرور می‌کنیم:

۲۱- علاقه داشتن به کار تیمی

اگر می‌خواهید که بخشی از یک تیم باشید یا یک تیم موفق داشته باشید، کارهای استارت‌آپی مناسب روحیه شما است. کارآفرینان بزرگ، خود را بالاتر از اعضای تیم نمی‌بینند و در کنار هم رشد می‌کنند.

۲۲- بی‌میلی به کار برای دیگران

اگر به شنیدن دستورهای مستقیم علاقه ندارید، حتماً سراغ یک کسب‌وکار شخصی بروید. این احساس، فرد را از نظر شغلی فرسوده می‌کند و ماندن در چنین وضعیتی تنها یک نتیجه خواهد داشت: سوختن فرصت‌ها و استعدادها.

۲۳- صبور بودن

اگر احساس می‌کنید این توانایی را دارید که برای به بار نشستن یک کسب‌وکار صبور باشید و برای مدتی حتی متحمل ضرر مالی شوید، حتماً به راه‌اندازی یک کسب‌وکار شخصی فکر کنید. رسیدن به اهداف بلندمدت، همیشه لذت بیشتری به دنبال دارد.

۲۴- علاقه به ایجاد شغل

کسی که به فکر دیگر انسان‌ها است و تلاش می‌کند به آنها کمک کند تا استعداد خود را شکوفا کند، در زمینه کارآفرینی می‌تواند موفقیت‌های زیادی به دست آورد. اعتماد به دیگران خصوصیتی است که کمتر کسی از آن بهره‌مند است.

۲۵- علاقه‌مندی به خدمت

اگر به حل مشکلات دیگران یا تولید محصولی برای توسعه یک منطقه علاقه دارید، کار استارت‌آپی فرصت مناسبی برای توجه به این علاقه‌مندی شما‌ است. به محیط اطراف خود فکر کنید، حتما ایده‌های خوبی به ذهن شما می‌آید.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید:

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت اول)

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت دوم)

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت سوم)

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت چهارم)

برچسب‌ها: استارت‌آپکسب‌و‌کارموفقیت Businessstartup
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا