دوره شتاب‌دهی گوگل در قاره سیاه
در جهت حمایت از کسب‌وکارها نوپا انجام می‌شود؛ ۷

دوره شتاب‌دهی گوگل در قاره سیاه

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۰ | ۳ دقیقه

گوگل، به مدت شش ماه از استارت‌آپ‌های برتر قاره آفریقا حمایت می‌کند.

نوپانا: جومو (Jumo) که یک استارت‌آپ فعال در کشور آفریقای جنوبی است، در چهارمین دوره از کلاس‌های شتاب‌دهی گوگل شرکت می‌کند. هدف این استارت‌آپ از حضور در این کارگاه‌ها، که در سیلیکون‌ولی برگزار می‌شوند، پیشرفت و صعود به مراحل بالاتر اعلام شده است.

این دوره که در ماه جولای برگزار می‌شود، فقط محدود به همین دو هفته نیست و شرکت‌کنندگان تا شش ماه بعد از آن، از حمایت مربیان بهره‌مند می‌شوند و برنامه‌های آنها از جنبه‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرد. جومو تنها استارت‌آپ کشور آفریقای جنوبی است که در این برنامه حاضر است و در کنار آن استارت‌آپ‌هایی از کشورهای کنیا و نیجریه نیز دیده می‌شود.

اندرو واتکینز (Andrew Watkins)، مدیر عامل جومو گفت: ما در استارت‌آپ‌های خود با مشکلات پیچیده‌ای دست‌و‌پنجه نرم می‌کنیم و اینکه گوگل به این مسائل توجه دارد برای ما بسیار خوشحال‌کننده است.

به گزارش نوپانا، گوگل این دوره شتاب‌دهی را برای اولین‌بار به کشورهای آفریقایی اختصاص داده است و برای این کار، روی بهترین استارت‌آپ‌های بازار و اپلیکیشن‌های پرمخاطب، دست گذاشته است. استارت‌آپ‌های حاضر در این دوره، از جمله جومو، از شش ماه کار تحت‌نظر گوگل، سود زیادی نصیب خود می‌کنند.

گوگل به آنها کمک می‌کند تا از فناوری به نحو احسن استفاده کنند و ظرفیت‌های کاری خود را به طور کامل کشف کنند. این دوره‌ها به صورت رایگان برای آنها برگزار می‌شود و گفته می‌شود هر شرکتی که در آن شرکت کند، بعد از دوره، توانایی‌ها و محصولات بهتر و بیشتری عرضه خواهد کرد.

(همچنین بخوانید: گوگل برای دومین بار پیروز شد)

برچسب‌ها: Googleاستارت‌آپگوگلشتاب‌دهندهstartupجهانآفریقاjumo
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا