کرونا ۸ هزار کارمند گوگل را خانه‌نشین کرد
دردسر جهانی؛ ۸

کرونا ۸ هزار کارمند گوگل را خانه‌نشین کرد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۰ | ۳ دقیقه

در روزهایی که آمار و ارقام از گسترس ویروس کرونا در اقصی نقاط جهان خبر می‌دهند، دورکاری به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌ها به شمار می‌رود.

نوپانا: این راهکار می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در کاهش ارتباطات انسانی و از همه مهم‌تر شیوع این ویروس داشته باشد. در همین رابطه، شرکت گوگل قصد دارد تا گامی‌بزرگ در این زمینه بردارد. طبق آنچه در نشریه ایندیپندنت به زبان ایرلندی منتشر شده، بیش از ۸ هزار کارمند گوگل در ایرلند بزودی دورکار خواهند شد و از خانه امور محوله را انجام خواهند داد.

این تصمیم در حالی اجرا می‌شود که اخیرا نشانه‌هایی از این ویروس در برخی از کارمندان این شرکت در ایرلند مشاهده شده است. اگرچه شاید این علائم مربوط به آنفولانزا و یا هر بیماری مشابه دیگری باشد، اما گوگل برای حفظ سلامت کارکنان خود و به منظور رعایت احتیاط‌های همه‌جانبه، دورکاری در نظر گرفته است.

گوگل با این طرح که به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد، قصد دارد تا مشخص کند که آیا دورکاری در عملکرد کیفی کارمندان این شرکت تاثیر خواهد گذاشت یا خیر.

به نظر می‌رسد که حداقل در این بازه زمانی و با توجه به فراگیر شدن ابتلا به کرونا در کشورهای مختلف، کارمندان گوگل و دیگر شرکت‌هایی که به این رویه روی آورده‌اند، از تمامی‌توان خود برای انجام امور محوله استفاده خواهند کرد تا حتی‌الامکان از خانه‌های خود بیرون نیایند و سلامت خود و خانواده خود را حفظ کنند.

برچسب‌ها: گوگلکرونادورکاری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.