رشد ساعت‌های هوشمند با سرمایه جمعی
تیک‌واچ به دنبال ساخت ساعت‌های ارزان‌ است؛ ۸

رشد ساعت‌های هوشمند با سرمایه جمعی

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۰ | ۳ دقیقه

تیک‌واچ شرکت تولیدکننده ساعت‌های هوشمند، به تازگی موفق شده است دو میلیون دلار سرمایه جذب کند.

نوپانا: برخلاف انتظارها، ساعت‌های هوشمند که با انواع مدل‌ها، قابلیت‌ها و برندهای مختلف تولید می‌شوند، پرکاربردترین ابزار دنیای فناوری نشدند. علاوه بر قیمت بالای آنها، طراحی‌های غیرجذاب، قابلیت‌های اضافی و پیچیدگی‌های بی‌مورد، از جمله عواملی است که تمایل عمومی به آنها را کمتر کرده‌ است.

با این همه، نمی‌توان این حقیقت را نادیده گرفت که یک ساعت هوشمند خوب و مناسب، می‌تواند زندگی را آسان‌تر کند. ساعت تیک‌واچ ‌دو (Ticwatch 2)، یکی از این نمونه ساعت‌ها به شمار می‌رود. این ساعت بار اول توسط سرمایه‌گذاری جمعی، توانست خود را به بازار معرفی کند.

به گزارش نوپانا، تیک‌واچ شرکت تولیدکننده ساعت‌های هوشمند که به تازگی موفق شده است دو میلیون دلار سرمایه جذب کند، ساعت‌های مقاومی می‌سازد که بندهای نرم و براق دارند و استفاده از آنها بسیار ساده است. ساعت‌های تیک‌واچ اولین دسته از این نوع محصول هستند که با روش سرمایه‌گذاری جمعی رشد کرده‌اند.

این نسل از ساعت‌های هوشمند قیمت کمتری نسبت به مدل‌های مشابه دارند و استقبال خوبی از آنها در بازار فناوری شده است. سنجش ضربان قلب، دریافت تماس و پیام از ویژگی‌های بارز این ساعت محسوب می‌شود. همچنین با این ساعت می‌توان تماس تلفنی گرفت و با تاکسی‌یاب آنلاین اوبر ارتباط برقرار کرد.

نسل جدید ساعت‌های هوشمند تیک‌واچ به شرکت‌های فناوری درس بزرگی داد و آن اهمیت شناخت نیازهای مشتریان است. بسیاری از طراحی‌ها و ویژگی‌های منحصر به‌ فرد شاید در نگاه اول برای عده‌ای جذاب باشند، اما گاهی سادگی و راحتی یک محصول بر تمام آنها ارجحیت دارد.

(همچنین بخوانید: ساعت‌های هوشمند اندروید)

برچسب‌ها: ساعت هوشمندسرمایه‌گذاری‌ جمعیاستارت‌آپجهانTicwatchsmart watch
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا