حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه منابع انسانی
محصولات نرم‌افزاری منابع انسانی؛ ۸

حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه منابع انسانی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۱ | ۲ دقیقه

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای توانمند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه مدیریت منابع انسانی، تسهیلات ۴ میلیون تومانی تا پایان اسفند‌ماه ۹۹ در نظر گرفته است.

نوپانا: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای توانمند‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه مدیریت منابع انسانی، تسهیلاتی در نظر گرفته است. شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از این تسهیلات می‌توانند تا سقف ۴ میلیون تومان به صورت رایگان از محصولات نرم‌افزاری تیم‌ هفت‌سنگ برای مدیریت منابع انسانی خود استفاده کنند. 

لازم به ذکر است که شرکت‌های دانش‌بنیان تا پایان اسفند‌ماه ۹۹ می‌توانند با ثبت درخواست خود در پلتفرم هفت‌سنگ از این حمایت بهره‌مند شوند. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سایت هفت‌سنگ مراجعه کرده و با پر کردن فرم درخواست و ارزیابی اولیه از خدمات موجود استفاده کنند.

تیم‌هفت‌سنگ، توسعه‌دهنده نرم‌افزار‌های تخصصی حوزه منابع انسانی و کارگزار رسمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این حوزه است. مدیران با استفاده از محصولات این استارتاپ می‌توانند شناخت بهتر و عمیق‌تری از منابع انسانی سازمان خود داشته باشند و بر اساس داده‌های واقعی درباره زندگی کاری آن‌ها تصمیم‌گیری کنند. 

 

برچسب‌ها: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریمدیریت منابع انسانی هفت‌سنگ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.