فعالان حوزه محتوای ویدئویی در قالب شرکت خلاق حمایت می‌شوند
سورنا ستاری در بازدید از مجموعه صباایده: ۸

فعالان حوزه محتوای ویدئویی در قالب شرکت خلاق حمایت می‌شوند

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۷ | ۲ دقیقه

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، روز دوشنبه ۲۶ دی از هلدینگ صباایده و مجموعه‌های آپارات، فیلیمو، سینما تیکت و صبا ویژن بازدید کرد.

نوپاناسورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و پرویز کرمی دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق در این بازدید ضمن آشنایی با خدمات این شرکت فعال در حوزه تولید محتوای دیجیتال، با فعالان فناور مستقر در شرکت به گفت و گو نشستند.

مجموعه صباایده از سال یک دهه گذشته فعالیت خود را در صنعت تبلیغات دیجیتال آغاز کرده و اکنون رسانه‌های پرمخاطب آپارات و فیلیمو زمینه را برای توسعه این صنعت فراهم کرده است.

همچنین پلتفرم‌های هوشمند وی‌پلاس، شورند و تیک آبی، بخش‌های دیگری از صباایده است که طیف گسترده‌ای از مخاطبان خدمات محتوای دیجیتال ارائه می‌دهد.

در این بازدید همچنین زمینه برای حمایت از این مجموعه در قالب شرکت خلاق و حمایت‌ها برای توسعه ظرفیت‌های نوآورانه به ویژه در حوزه محتوای دیجیتال و تبلیغات آنلاین ویدئویی فراهم شد.

برچسب‌ها: صبا ایدهفیلیموآپارات سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریپرویز کرمی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.