رئیس ستاد اجرایی‌سازی سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم مشخص شد
سورنا ستاری طی حکمی منصوب کرد: ۸

رئیس ستاد اجرایی‌سازی سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم مشخص شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۷ | ۳ دقیقه

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حکمی پرویز کرمی را به عنوان رئیس ستاد اجرایی‌سازی سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم منصوب کرد.

نوپانا:‌ ستاری در این حکم خطاب به کرمی آورده است: «نظر به ضرورت اجرا، هماهنگی و نظارت مستمر و مستقیم بر سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم در چارچوب مفاد و مصوبات شورای ستاد در پرتو ارزش های متعالی اسلام و رعایت اصول و منشور اخلاقی دولت سیزدهم، جنابعالی را که از مراتب تعهد و تخصص در حوزه  فناوری های نرم، فرهنگی و صنایع خلاق برخوردارید با حفظ سمت دبیری ستاد به عنوان رئیس ستاد اجرایی‌سازی سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم منصوب می کنم.

انتظار است با برنامه ریزی قوی و پویا، زمینه را برای افزایش کارایی، اثربخشی، هماهنگ سازی و توسعه ظرفیت ها در تحقق اهداف سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم آورید.
توفیق روز افزون جنابعالی را در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم از خداوند متعال خواستارم.»

سندی برای ارتقا جایگاه ایران

این سند در چارچوب دستیابی به نظام نوآوری کارآمد صنایع فرهنگی و خلاق و ارتقای کمی و کیفی محصولات و خدمات فرهنگی و خلاق بومی تدوین شده است. البته تاکید بر  استفاده از دانش فنی و فناوری های مربوطه، بهبود فضای کسب و کار، افزایش بهره وری و رشد نوآوری های اجتماعی از اهداف اولیه و اصلی این سند است.

همچنین دستیابی به جایگاه نخست تولید و صادرات در منطقه، و کسب سهمی از بازار در منطقه و حوزه بین‌الملل نیز بخشی از اهدافی است که این سند دنبال می کند تا با انجام اقدامات لازم محقق شود.

پرویز کرمی در حال حاضر دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. 

برچسب‌ها: سورنا ستاریپرویز کرمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.