کتاب «۴۰ سال فناوری و نوآوری کشور» رونمایی شد
با حضور دکتر سورنا ستاری: ۸.۷

کتاب «۴۰ سال فناوری و نوآوری کشور» رونمایی شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۲ | ۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در بازدید نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری انقلاب اسلامی از کتاب 40 سال فناوری و نوآوری کشور رونمایی کرد.

نوپانا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری همراه با سردار داوود عامری رئیس ستاد نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی و علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جمعی از معاونان معاونت علمی وفناوری همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به باغ‌موزه دفاع مقدس رفت و از  کتاب  «۴۰ سال فناوری و نوآوری کشور» و همچنین فیلم «گامهای روشنایی» با موضوع دستاوردهای علمی چهل ساله انقلاب اسلامی رونمایی کرد.

این کتاب به همت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بازار کتاب کشور آمده است.

این کتاب، نگاهی ویژه به چهار دهه توسعه علم، فناوری و نوآوری در ایران اسلامی دارد و توسط نشر دانش بنیان فناور منتشر شده است.

با توجه به این‌که توسعه علمی و فناورانه در این سال ها اولویت همیشگی کشور بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تاکید کرده اند که شتاب حرکت علمی کشور نباید کاهش یابد یا متوقف شود، روندی صعودی در حوزه دانش‌بنیان و فناورانه ایجاد شد که روند آن به طور مفصل در این کتاب بیان شده است.

برچسب‌ها: سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریاقتصاد دانش‌بنیاناستارت‌آپکتاب ۴۰ سال فناوری و نوآوری کشورسردار داوود عامریموزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.