مبادله حدود ۸۰۰ توافق بین سازمان توسعه صنعتی ایران و کره جنوبی
لاهوتی‌اشکوری مطرح کرد؛ ۸

مبادله حدود ۸۰۰ توافق بین سازمان توسعه صنعتی ایران و کره جنوبی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۶ | ۴ دقیقه

مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران گفت : بر اساس تفاهم‌نامه وزارت صمت، سازمان توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی ایران و بنگاه‌های کوچک و متوسط و استارتاپ‌های کره جنوبی، حدود 226 نشست برگزار و حدود 800 توافق مبادله شده است.

نوپانا به نقل از ایلنا، طهمورث لاهوتی‌اشکوری در حاشیه نخستین رویداد ملی به هم رسانی فناوری محور بنگاه‌های کوچک و متوسط در قزوین اظهار کرد: این رویداد ملی در راستای نفوذ و رسوخ فناوری در واحدهای صنعتی و توانمندسازی واحدها در جهت افزایش میزان رقابت‌پذیری در بازارهای داخلی و خارجی به همت سازمان توسعه صنعتی و فناوری محور بنگاه‌های کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در شهرک صنعتی کاسپین یک برگزار شده است.

وی افزود: در این رویداد 70 واحد صنعتی و 80 فناور از بخش‌ها و حوزه‌های مختلف وزارت علوم، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و واحدهای صنعتی که قبلا توانسته بودند به فناوری دست یابند، حضور داشته‌اند.

مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: در این رویداد ملی به هم‌رسانی فناوری محور بنگاه‌های کوچک و متوسط 13 استان شرکت کرده‌اند که 15 مشاور و کارگزار واحدهای صنعتی را برای رفع نیاز فناورانه بر اساس استانداردهای مربوطه همراهی کنند.

لاهوتی‌اشکوری اضافه کرد: در این رویداد، واحدهای صنعتی در صورت رسیدن به توافق اولیه، با فناوران اقدام به مبادله توافق اولیه کرده و برای همکاری مشترک ادامه راه می‌دهند و در صورت رسیدن به نتیجه‌ نهایی اقدام به عقد قرارداد و رفع نیاز فناورانه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از عقد قرارداد واحدهای صنعتی و فناوران، مبادلات مالی برای رفع نیاز فناورانه رخ خواهد داد.

این مسئول تصریح کرد: طی سال 96 و 97، هفت نشست بین ایران و کره جنوبی برگزار شده و بر اساس تفاهم نامه وزارت صمت، سازمان توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی ایران و بنگاه‌های کوچک و متوسط و استارتاپ‌های کره جنوبی حدود 226 نشست برگزار شد و حدود 800 توافق مبادله شده است.

مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدواریم نشست‌های مشابهی در آینده در سطح ملی و حتی بنگاه‌های ارزیابی شده‌ای که در گذشته انجام دادیم، بتوانیم میزان توانمندسازی که مدنظر سازمان صنایع کوچک برای واحدهای کوچک و متوسط هستیم را ارتقا داده و توسعه بازارهای واحدهای صنعتی را شاهد باشیم.

برچسب‌ها: صنایع کوچکایرانکسب‌و‌کاراستارت‌آپنخستین رویداد ملی به هم رسانی فناوری محور بنگاه‌های کوچک و متوسط سازمان توسعه صنعتی ایران کره جنوبی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.