اعضای هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند
با حکم رییس جمهور: ۸

اعضای هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۰ | ۲ دقیقه

رئيس جمهور اعضاي جديد هيات عامل صندوق نوآوري و شكوفايي را منصوب نمودند.

نوپانا به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، طی این حکم دکتر رضا ملک زاده، دکتر مهدی کشمیری، دکتر مهدی الیاسی، دکتر سعید نمکی، دکتر محمدصادق خیاطیان یزدی و مهندس نصرالله جهانگرد به عنوان اعضای جدید هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند.

در متن حکم دکتر روحانی رئیس جمهور خطاب به اعضای جدید هیئت عامل آمده است:

در اجرای ماده(۱۰) اصلاحی اساسنامه صندوق نواوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۱/۰۶/۲۹ هیات وزیران و بر اساس مصوبه مورخ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ هیات امنای ان صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان عضوهیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب می شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید ازخداوند متعال مسالت می نمایم.

برچسب‌ها: رییس جمهورصندوق نوآوری و شکوفاییمهدی الیاسیرضا ملک زادهمهدی کشمیریسعید نمکیمحمدصادق خیاطیان یزدینصرالله جهانگرد اعضای جدید هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفاییانتصاب
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.