اسنپ ۴ ساله شد
همراه با خبرهای جدید: ۸

اسنپ ۴ ساله شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۲ | ۵ دقیقه

اسنپ شب گذشته با برگزاری مراسمی، تولد چهار سالگیش را جشن گرفت و گزارشی از برنامه‌ها و تغییرات سازمانی خود ارائه داد.

نوپانااسنپ شب گذشته، با برگزاری مراسمی تولد چهار سالگی خود را جشن گرفت؛ سرویسی که تابستان ۹۳ با نام تاکسی‌یاب و به‌موجب تلاش‌های تیمی متشکل از چند جوان متولد شد؛ اما در خرداد سال ۹۴ با هدف گسترش دامنه‌ی فعالیت‌های خود به حوزه‌هایی فراتر از جابه‌جایی مسافر، نامش را به «اسنپ» تغییر داد، این سرویس خود را نخستین سامانه‌ی هوشمند حمل‌ونقل ایران معرفی می‌کند.

 

براساس آمارهای ارائه‌شده از سوی مدیران اسنپ، این سرویس از تیم چند نفره‌ی چهار سال گذشته، به شرکتی بزرگ با ۱۰۰۰ کارمند و بیش از یک میلیون راننده بدل شده است که روزانه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار سفر را مدیریت می‌کنند. سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ هم‌اکنون در نزدیک به ۷۰ شهر بزرگ و کوچک کشورمان به بیش از ۲۰ میلیون کاربر خدمت‌رسانی می‌کند و مرکز پشتیبانی آن روزانه به حدود ۲۰ هزار تماس پاسخ می‌دهد.

در مراسم شب گذشته اعلام شد که براساس تصمیم هیئت‌مدیره‌ی اسنپ، شهرام شاهکار از این پس سِمت نایب‌رئیس هیئت‌مدیره را برعهده خواهد داشت و ژوبین علاقمند نیز که پیشتر در همین پُست فعالیت داشت، به‌جای شاهکار، در مقام مدیرعامل مجموعه اسنپ آغاز به فعالیت خواهد کرد. علاقبند در جریان جشن چهار سالگی اسنپ دقایقی را به‌صحبت درباره‌ چالش‌های پیش روی شرکت متبوع خود پرداخت.

علاقه‌بند با اشاره به اینکه اسنپ از همان ابتدا در قالب یک صنف و با مجوز اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: «برخی کماکان مجوز فعالیت اسنپ را زیر سوال می‌برند و موانع بسیاری را در مسیر آن ایجاد می‌کنند؛ او در این باره به ضرب‌وشتم کارکنان اسنپ و پلمب‌شدن مداوم دفاتر آن در سراسر کشور اشاره داشت.» مدیرعامل جدید Snapp چالش‌های پیش روی این شرکت را کسب سهمیه‌ی بنزین و طرح ترافیک برای سرویس‌های تاکسی آنلاین در کنار تلاش شهرداری و تاکسی‌رانی برای الزامی‌‌شدن فعالیت سرویس‌های تاکسی آنلاین زیر نظر آن‌ها دانست.

مدیرعامل اسنپ در خصوص برنامه‌های آتی شرکت متبوع خود گفت: «به‌زودی شاهد تغییراتی در برند اسنپ خواهیم بود، ضمن اینکه اپلیکیشن اسنپ نیز طی یک ماه آینده متحول خواهد شد؛ به‌طوری که تمامی خدمات گروه اینترنت ایران، شامل اسنپ، اسنپ‌فود و اسنپ‌تریپ در قالب یک اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.»

 

در پایان جشن چهار سالگی اسنپ، امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشورمان گفت: «اسنپ استراتژی هوشمندانه‌ای داشته است تا تغییر بزرگی در اکوسیستم کسب‌وکارهای آنلاین به‌وجود آورد. خوشحالیم که ثمره‌ی چهارسالگی این تلاش‌ها را امروز می‌بینیم.»

برچسب‌ها: اسنپتاکسی‌یاب آنلایناستارت‌آپشهرام شاهکارجشن تولد اسنپژوبین علاقه‌بندsnapp
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.