رابین دنهلم جانشین ایلان ماسک شد
پس از رسوایی آخر: ۸

رابین دنهلم جانشین ایلان ماسک شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۵ | ۲ دقیقه

خودروسازی تسلا، رابین دنهلم (Robyn Denholm) را به عنوان مدیرعامل جدید و جایگزین بنیان‌گذار این شرکت یعنی ایلان ماسک معرفی کرد.

نوپانارابین دنهلم قبل از ورود به شرکت تسلا به عنوان مدیرمالی و رئیس استراتژی شرکت مخابراتی تلسترا کشور استرالیا فعالیت داشته و در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی فعالیت خود را در شرکت خودروسازی تسلا شروع کرد. وی به عنوان دومین عضو خانم هیات مدیره این شرکت شناخته می‌شود.

ایلان ماسک در خصوص مدیرعامل جدید تسلا اظهار کرد رابین دنهلم در شرکت خودروسازی تسلا به مدت ۴ سال فعالیت داشته و تجربه لازم را کسب کرده است.

رابین دنهلم، مدیرعامل جدید شرکت خودروسازی تسلا درباره مقام جدید خود عنوان کرد: «من به شرکت تسلا و ماموریت خود باور دارم و بی‌صبرانه مشتاق هستم تا به تیم تسلا و ایلان ماسک برای رسیدن به موفقیت و سودآوری بیشتر کمک کنم. هدف من رضایت پایدار سهامداران در طولانی‌مدت است.»

برچسب‌ها: ایلان ماسکتسلاElon Muskاستارت‌آپرسوایی ایلان ماسکرابین دنهلمRobyn Denholm
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.