نوشته های مرتبط: اعضای هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

دومین دوره از رویداد جذب سرمایه حوزه بازی برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۴/ ۶ دقیقه

به علت استقبال سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های فعال در حوزه بازی و سرگرمی، دومین دوره از رویداد دوشنبه های استارتاپی در این حوزه برگزار شد.

اولین رویداد استان‌آپ، در استان کرمان برگزار شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۶/ ۱۴ دقیقه

استان آپ کرمان با هدف شناسایی و معرفی استارتاپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر استانی، تسهیل روند جذب سرمایه و به‌هم‌رسانی صاحبان ایده و شتابدهنده‌ها و همچنین توانمندسازی، به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن برگذار شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۲/ ۱۰ دقیقه

رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن، صبح امروز با حضور ۶ استارتاپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. ۲۱۰ کاربر، شامل سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد از طریق پلتفرم اسکای‌روم بصورت آنلاین در برنامه حاضر شدند و استارتاپ‌ها به منظور جذب سرمایه به ارائه پرداختند.

رویداد جذب سرمایه در حوزه کالاهای تند مصرف برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۴/ ۱۰ دقیقه

رویداد جذب سرمایه در حوزه کالا‌های تند مصرف، با حضور ۶ استارت‌آپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۵/ ۱۲ دقیقه

رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال صبح امروز با حضور ۶ استارتاپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. در این رویداد که به صورت آنلاین برگزار شد، ۱۷۰ کاربر، شامل سرمایه گذاران و مخاطبان رویداد از طریق پلتفرم اسکای روم در برنامه حاضر شدند و استارتاپ‌ها به منظور جذب سرمایه به ارائه پرداختند.

برگزاری دوره‌‏های آموزشی جامع و تخصصی اینترنت اشیا

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۵/ ۴ دقیقه

دوره‌های تخصصی اینترنت اشیا، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در آذر ماه سال جاری در تهران برگزار خواهند شد.

راه قاچاق کالا و ارز با شیوه‌های بومی و استارتاپی‌ سد می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۸/ ۱۰ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تاکید بر این‌که امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به روش های بومی نیاز دارد، گفت: باید نرم افزارها، سیستم ها و تشکیلات مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور بومی و مبتنی بر داشته‌های داخلی از جمله توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها باشد.

اعطای تسهیلات لیزینگ برای خریداران محصولات دانش‌بنیان

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۶:۰۳/ ۵ دقیقه

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر این‌که شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به توسعه فناوری‌های مرتبط با مبارزه با قاچاق از تولید نرم‌افزار گرفته تا استفاده از دستگاه ایکس‌ری برای اسکن کردن محموله‌ها شده‌اند، گفت: خریدارانی که از فناوری‌های عرضه شده در نمایشگاه مبارزه با قاچاق اقدام به خرید محصولات فناورانه کنند، از تسهیلات لیزینگ ۹ درصد با بازپرداخت سه ساله می‌توانند بهره‌مند شوند.