گوگل به کمک توسعه‌دهندگان چت‌بات می‌آید
اپراتور‌های همیشه بیدار! ۸

گوگل به کمک توسعه‌دهندگان چت‌بات می‌آید

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۰ | ۳ دقیقه

توسعه‌دهندگان چت‌بات می‌توانند به کمک ابزار «چت‌بیس» گوگل که مجهز به آموزش بر اساس هوش مصنوعی است، چت‌بات‌های بسیار کارآمدی توسعه دهند.

نوپانا: چت‌بات‌ها اپراتور‌های همیشه بیدار و با حوصله کسب‌وکار شما هستند. به کمک چت‌بات‌ها می‌توانید ارتباط با مشتریان خود را حفظ کنید و حتی‌ آن‌ را بهبود دهید. ابزار‌های زیادی برای طراحی چت‌بات‌ها به طور مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد؛ ولی یکی از بهترین این ابزار‌ها که به طور غیر مستقیم به شما در توسعه چت‌بات کمک می‌کند ابزار چت‌بیس گوگل است که چند ماه پیش و خیلی بی سرو صدا از آن رونمایی شد.

به گزارش نوپانا، برتری ابزار چت بیس گوگل نسبت به رقبا این است که این سیستم با اتصال به دیتابیس تمام توسعه‌دهندگان می‌تواند یاد بگیرد و خود را به کمک هوش مصنوعی آموزش دهد. این در حالی است که دیگر ابزار‌ها در این زمینه به هیچ وجه قادر به انجام این کار نیستند.

خبر بد این است که این ابزار هنوز برای تمامی توسعه‌دهندگان در دسترس نیست و برای دسترسی به آن باید با گوگل وارد نامه‌نگاری‌های چند مرحله‌ای شوید که طی یک توافق از این ابزار استفاده کنید؛ البته این نامه‌نگاری‌ها آنقدر‌ها هم پیچیده نیست و با کمی پیگری می‌توانید درخواست خود را عملی کنید. با این حال نسخه نهایی هنوز منتشر نشده است و نسخه بتا در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

یکی از دلایل تاخیر در انتشار این ابزار، این است که گوگل هنوز برنامه خاصی برای توسعه این ابزار و درآمد‌زایی از آن ندارد و با توجه به شکست‌های اخیرش در زمینه‌های مختلف توسعه‌ای و انتشار کمی محتاط‌‌‌تر عمل می‌کند.

دیگر امکانی که چت‌بیس به شما می‌دهد اطلاعات تحلیلی و آماری دقیق از دیتا‌های رد و بدل شده بین کاربر و چت‌بات است. شما به کمک این داده‌ها می‌تولنید عملکرد چت‌بات خودرا بهبود بخشید و کلمات کلیدی و چگالی آنها را نیز مورد بررسی قرار دهید.

(همچنین بخوانید: از مدیریت آنلاین پروژه تا مدیریت سایت)

برچسب‌ها: چت باتگوگلچت‌بیس هوش مصنوعیتوسعه‌دهندگانفناوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.