برترین فناوران پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند
همزمان با دهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس؛ ۸

برترین فناوران پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۰ | ۵ دقیقه

در جریان برگزاری دهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از ۳ فناور برترِ شاغل در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد. «تيمور حيدری»،‌ «فاضله توسلیان» و «سامان جهانبخشی » فناورانی بودند که به عنوان فناور برتر پارک شناخته شده و از آنها تقدیر شد.

نوپانابه گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در این مراسم ابتدا از «تيمور حيدری»، مدیر واحد مايکروويو «شرکت سازگان ارتباط» به عنوان یکی از برترین فناوران پارک تجلیل شد. او متولد ۱۳۵۶ در تبریز و دارای مدرک دکترای مهندسی برق مخابرات (میدان) از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

حیدری داری ۱۸ طرح تحقیقاتی- صنعتی به‌عنوان مدیر و همکار پروژه و دارای ۱۳ مقاله نمایه شده در ISI و Conferenc است، همچنین دانشجوی برتر دکتری در سال ۹۳ می باشد و موفق به کسب عنوان مقاله برتر در سال‌های ۹۴ و ۹۶ کنفرانس بین المللی آزمون های غیر مخرب شده است.

فناور برگزیده دیگری که مورد تقدیر قرار گرفت «فاضله توسلیان»، مدیر تحقیق و توسعه و رییس هیئت مدیره «شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس» بود. او متولد ۱۳۷۱ در همدان و دارای دکترای کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه بوعلی سینا همدان است.

توسلیان داری ۴ مقاله ISI و ۴ گواهینامه IEEE اختراع ثبت شده و ۱۱ پروژه انجام شده در حوزه هوش مصنوعی است و موفق به کسب رتبه برتر استانی در جشنواره جوان خوارزمی شده است و پژوهشگر برتر گروه کامپیوتر دانشگاه بوعلی سینا همدان می باشد.

«سامان جهانبخشی» مدیر مرکز فناوری «شرکت مپصا» سومین متخصصی بود که به عنوان فناور برتر معرفی شد. او متولد ۱۳۶۷ در تهران و دارای دکترای مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف می باشد.

خدابخشی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است و داری ۱۳ مقاله نمایه شده در نشریات ISI، علمی و پژوهشی وکنگره ملی می باشد. همچنین موفق به دریافت ۲ جایزه آموزشی و پژوهشی از بنیاد ملی نخبگان شده است.

گفتنی است انتخاب فناوران برتر پارک فناوری پردیس براساس فراخوانی بود که مدتی پیش منتشر و طی آن از شرکت‌های عضو خواسته شده بود تعدادی از متخصصان و فناوران برجسته خود را معرفی کنند.

«سوابق برجسته تحصیلی و آموزشی»، «مقالات و کتب تألیفی»، «تجربه کاری برجسته و مهم در حوزه فناوری و نوآوری»، «نقش فرد در تولید و توسعه خدمات یا محصولات شرکت (مهم‌ترین معیار)»، «افتخارات و جوایز علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی»، «عضویت در مجامع، انجمن‌ها و تشکل‌ها و بنیادهای علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی» معیارهایی بودند که مدیران عامل باید برای معرفی متخصصان برگزیده خود، مد نظر قرار می‌دادند.

همچنین لازم بود مدیران شرکت‌ها برای معرفی افراد مورد نظر خود دو نکته «اشتغال فرد برگزیده شرکت در حال حاضر در محل پارک» و «معرفی صرفاً از بین متخصصین فنی شاغل در شرکت که نقش موثری در توسعه محصولات و خدمات شرکت داشته‌اند» را در نظر بگیرند.

پس از معرفی تعدادی از متخصصان توسط شرکت‌ها و بررسی سابقه علمی و فناوری و دستاوردهای نوآورانه ایشان توسط اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، ۳ نفر به عنوان فناور برتر انتخاب شدند. در این رویداد که برای سومین بار و در دهمین آیین تقدیر از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس اجرا شد، ۳ فناور برتر معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب‌ها: پارک فناوری پردیسنوآوریفناوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.