از دنیای گیمر‌ها تا تبلیغات اینترنتی موثر
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۸ ۸

از دنیای گیمر‌ها تا تبلیغات اینترنتی موثر

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۵ | ۸ دقیقه

پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ کلبریشن (collaboration)‌ که در زمینه بررسی و تحلیل روابط تیمی فعالیت می‌کند، رفتیم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ پابلیش‌مانستر (PublishMonster) که در حوزه انتشار کتاب‌های الکترونیک، فعال است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ بیس‌تریپ (Basetrip)، گریزی به استارت‌آپ‌های فعال در زمینه گردشگری می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ گیزر (Gizer) که شبکه‌ای برای گیمر‌های جهانی فراهم کرده است، بیشتر آشنا کنیم.

در پایان به بررسی استارت‌آپ وی‌کلیک، رقیب بومی گوگل‌ادوردز، که در ایران فعال است و شبکه‌ اجتماعی کلیک پایرتز (Click Pirates) که بازاریابان دیجیتال را به یکدیگر متصل می‌کند می‌پردازیم؛ با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. کلبریشن، روابط میان افراد تیم‌ها را نظم می‌دهد

در مواجه با افراد مختلف در یک تیم جدید گیج می‌شوید؟ ارتباط میان افراد در گروه بزرگ محل کار خود را فراموش می‌کنید؟ جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ به کمک پلتفرم کلبریشن می‌توانید گراف‌ تیم خود را رسم کنید و همه روابط را طبقه‌بندی کنید. این نرم‌افزار به‌صورت هوشمندانه افراد را در گروه‌های کاری به یکدیگر متصل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا شبکه ارتباطی خود را تصویرسازی کنید. این ابزار به سازمان‌ها، کنفرانس‌ها و عموما به افرادی که با تعداد زیادی از همکاران در تعامل هستند، کمک زیادی می‌کند.  

۲. پابلیش‌مانستر، کتاب‌فروشی آنلاین شما است

پابلیش‌مانستر یک سرویس انتشار برای نویسندگانی است که نوشته‌هایشان را خودشان منتشر می‌کنند. این افراد کتاب‌های الکترونیک خود را در کتابخانه‌ها و فروشگاه‌ بزرگ آنلاین قرار می‌دهند تا دیگران آنها را خریداری کنند. جالب است بدانید پابلیش‌مانستر هیچ هزینه‌ای از نویسنده جهت انتشار کتابش دریافت نمی‌کند .همچنین تمرکز بر کتاب‌های الکترونیک در یک پلت‌فرم به نویسنده اجازه می‌دهد تا از یک داشبورد واحد برای کنترل فروش خود استفاده کند. با این کار پرداخت‌ها هم متمرکز می‌شوند.

۳. بیس‌تریپ، اطلاعات ۶۵۰ شهر دنیا را در اختیارتان می‌گذارد

این وب‌سایت اطلاعات ضروری برای سفر به بیش از ۲۳۰ کشور دنیا را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این اطلاعات شامل اطلاعات مربوط به شرایط ویزا، هزینه هتل یا خوابگاه، قیمت پرواز و... می‌شود. به کمک بیس‌تریپ می‌توانید اطلاعات اولیه سفر خود را به راحتی جمع‌آوری کنید. بیس‌تریپ از طریق پیشنهاد هتل‌ها و مراکز تفریحی به مشتریان خود درآمدزایی می‌کند و در طول سفر شما را راهنمایی می‌کند.

 

۴. گیزر، شبکه‌ای برای گیمرهای جهانی فراهم می‌کند

گیزر پلتفرمی است که برای جامعه جهانی بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده است و فرصت‌های اقتصادی و رقابتی بسیار زیادی را در این حوزه ایجاد می‌کند. این شبکه از طریق محصولات، خدمات و رویدادهای رقابتی که در پلتفرم گیزر فراهم است، گیمرها، میزبانان، کسب‌وکارها و ... را به هم متصل می‌کند و از طریق همین فعالیت‌ها درآمدزایی می‌کند. گیمر‌ها با حضور در این شبکه، هیچ رویداد جهانی و منطقه‌ای در حوزه بازی را از دست نخواهند داد.

۵. پایرتز، محلی برای تبلیغ‌کنندگان آنلاین است

پایرتز یک جامعه جهانی از بازاریابان آنلاین است که برای به اشتراک‌گذاری و گفت‌وگو درباره بهترین شیوه‌ها، اخبار، ترفندها و موارد مربوط به تبلیغات و بازاریابی، مکان بسیار مناسبی است. همه کاربران می‌توانند محتوای در دسترس خود را در پایرتز منتشر کنند؛ در ارسال نظرات رای دهند و به گفت‌وگوها بپیوندند. پایرتز روشی سرگرم‌کننده و اجتماعی برای به‌روز ماندن و یادگیری موارد جدید درباره بازاریابی آنلاین است.

۵+۱. وی‌کلیک، تبلیغات آنلاین را به صورت هدفمند اجرا می‌کند

استارت‌آپ ایرانی وی‌کلیک با استفاده از روش‌های افزایش ‌آگاهی از برند و افزایش میزان فروش، به رونق کسب‌وکار‌ها در فضای مجازی کمک می‌کند. وی‌کلیک تبلیغ شما را به صورت هدفمند به کاربران نمایش می‌دهد و تاثیرگذاری آن را چند برابر می‌کند.

این استارت‌آپ تبلیغ را بر پایه سه پارامتر ضریب خروج (bounce rate)، زمان حضور (session time) و تعداد حضور کاربر (essions) نمایش می‌دهد. تنوع خدمات وی‌کلیک به اندازه‌ای است که تمامی نیاز‌های تبلیغات در فضای مجازی کسب‌وکار شما را پوشش می‌دهند.

قسمت‌های دیگر ۱+۵ را بخوانید:

قسمت ۱- از پی‌پینگ رفع فیلتر شده تا استارت‌آپی که بانکدار شد

قسمت ۲- از هوش مصنوعی در بستر اینترنت تا دفتر کار همراه استارت‌آپ‌ها

قسمت ۳- از مدیریت پروژه در بستر اینترنت تا تحولی بزرگ در نظام آموزشی

قسمت ۴- از پرداخت با اثر انگشت تا درخواست مشاوره‌های حقوقی

قسمت ۵- از انگشتری که حرف می‌زند تا کیف پول‌های مجازی

قسمت ۶- از تلفن‌ همراه ضدهک تا اپلیکیشنی که تجربه‌های دیگران را به شما می‌گوید

قسمت ۷- از دعوت دوستان به چالش تا آشپزی آنلاین

برچسب‌ها: collaborationBasetripPublishMonsterGizerClick Pirates۵+۱وی‌کلیک استارت‌آپمعرفی استارت‌آپایرانجهانایدهنوآوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.