از مدیریت پروژه در بستر اینترنت تا تحولی بزرگ در نظام آموزشی
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۳ ۸

از مدیریت پروژه در بستر اینترنت تا تحولی بزرگ در نظام آموزشی

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۰ | ۷ دقیقه

پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، به سراغ استارت‌آپ ناچ‌موبایل (Nach Mobile) که در زمینه هدف گذاری انجام کار‌های روزانه فعالیت می‌کند، رفتیم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ لوک‌اراند (Lookaround) که در حوزه گردشگری فعال است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ کیبورد Ai، گریزی به کاربرد استارت‌آپ‌ها در حوزه ساده‌سازی رابط کاربری با استفاده از هوش مصنوعی می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ ورک‌استک (workstack) که در زمینه مدیریت پروژه در بستر اینترنت فعال است، بیشتر آشنا کنیم.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی فرانش و کسب‌وکار مشابه ‌آن به نام ای‌کورس‌لی (Ecoursely) که در زمینه آموزش ویدیویی و یکپارچه‌سازی آموزش فعال هستند، می‌پردازیم. با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. با ناچ‌موبایل، برای اهداف زندگیتان، برنامه‌ریزی کنید

این پلتفرم، مدیریت کننده وظایف و تنظیم‌ کننده اهداف شخصی است. تا کنون برنامه‌های بسیاری در خصوص برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کارهای روزمره طراحی شده است، ولی ناچ‌موبایل با رویکردی متفاوت در زمینه طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری پا به عرصه رقابت گذاشته است. لازم به ذکر است ناچ‌موبایل دارای API  اختصاصی می‌باشد و توسط آن، دست برنامه نویس‌ها را در زمینه توسعه این محصول، باز گذاشته است.

۲. لوک‌اراند، دنیا را از دریچه موبایل‌تان به شما نشان می‌دهد

لوک‌اراند یک راهنمای گردشگری است که با بهره‌گیری از محتوای ۳۶۰ درجه، سعی در القای تجربیات محیطی مختلف به کاربران خود دارد.

به گفته بنیان‌گذار لوک‌اراند، آنها اولین گروه ارائه‌ دهنده محتوای ویدیویی ۳۶۰ درجه هستند که تجربه‌ای شفاف، الهام‌بخش و همه‌جانبه را برای کاربر فراهم می‌کند.

۳. کیبرد ‌ای.آی، سرعت تایپ شما را ۳ برابر می‌کند

این کیبورد با بهره‌گیری از تکنیک یادگیری ماشین و تشخیص الگوی پیام، به‌طور دقیق کل پیام شما را پیش‌بینی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید حتی سریع‌تر از صحبت کردن، تایپ کنید.

در الگو‌های قبلی، این عمل به صورت بسیار محدودی انجام می‌شد و کلمات با پراکندگی موضوعی نسبتا بالایی در اختیار کاربر قرار‌ می‌گرفتند، اما در این الگو، کلمات بر اساس خصوصیات طبقه‌بندی شده و به کاربر پیشنهاد می‌شوند.

۴. ورک‌استک، پروژه و تیم شما را مدیریت و سازماندهی می‌کند

ورک‌استک یک ابزار مدیریت پروژه آنلاین است که انجام کارها و نظارت روی آنها را برای شما آسان می‌کند.

استفاده از ورک‌استک، راهی ساده برای مدیریت پروژه‌ها و سازماندهی وظایف اعضای یک گروه است. لازم به ذکر است بنیان‌گذاران ورک‌استک در طراحی رابط کاربری این ابزار، دقت زیاد به خرج داده‌اند تا این پلتفرم در نهایت سادگی، بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. استفاده از این ابزار را به تمامی فعالان اکوسیستم استارت‌آپی پیشنهاد می‌کنیم.

۵. با ای‌کورس‌لی، همه چیز را به‌سرعت یاد می‌گیرید

ای‌کورس‌لی یک پلتفرم یادگیری آنلاین جدید است که دوره‌های آموزشی مختلف توسط افراد متخصص در آن آمورش داده می‌شود. بیشترین زمان آموزش‌ در این پلتفرم ۳ ساعت می‌باشد، به همین دلیل، کاربران با دنبال کردن دوره‌های ای‌کورس‌لی می‌توانند تنها در یک روز، چندین مهارت را یاد بگیرند. این پلتفرم در کنار خدمات آموزشی، ابزار متنوعی از جمله دسترسی سریع به جزوات را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

۵+۱. فرانش، پلتفرم تعاملی مدیریت یادگیری

فرانش مانند یک دانشگاه کوچک است. این استارت‌آپ ویدیو‌های اختصاصی خود در زمینه آموزش‌های مجازی را تولید کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربر با ورود به این وب‌سایت می‌تواند هر مهارتی که نیاز دارد را با کمترین هزینه و در کمترین زمان یاد‌ بگیرد.

اگر در رشته‌ خاصی مهارت دارید و توانایی انتقال تجربیات خود به دیگران را نیز دارید، فرانش از شما به‌عنوان استاد دعوت به همکاری می‌کند و می‌توانید از این راه در‌آمد کسب کنید.

(همچنین بخوانید: از هوش مصنوعی در بستر اینترنت تا دفتر کار همراه استارت‌آپ‌ها)

برچسب‌ها: Nach MobileLookaroundEcourselyworkstackاستارت‌آپپیشتازاننوآوریفرانش
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.