۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه
قسمت دوم ۸

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۰ | ۶ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نوپانا: همه ما مطمئنا دوست داریم کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنیم و مستقل باشیم. این موضوع نیازمند جهت‌گیری اهداف و آرزوهایمان به‌سوی ایده‌هایی است که پول بیشتر، اعتبار بیشتر و در نهایت سرمایه‌گذاری‌های کلان به همراه داشته باشند؛ اما کدامیک از ایده‌های شما می‌تواند آغازگر این تغییر باشد؟

از مراقبت کودکان، خدمات فنی، مشاوره کسب‌وکار، ساخت صنایع دستی و رزومه‌نویسی گرفته تا تمام زمینه‌های مهارتی افراد با در نظر گرفتن میزان علاقه‌ و بودجه آنها در لیست ایده‌های ما جمع‌آوری شده‌اند. این ایده‌ها را می‌توانید با کمترین هزینه راه‌اندازی کنید.

ما همچنین لیستی از منابع را برای هر یک از این ایده‌ها ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کنند تحقیقات خود را کامل کنید. این موارد، اولین منابع مورد نیاز برای شروع مسیر استارت‌آپی شما از ایده تا مالکیت یک کسب‌وکار است.

در ادامه، ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

قسمت دوم:

۳. خیاطی در منزل

با تمام افرادی که مهارت خیاطی دارند تماس بگیرید. وقت آن رسیده است که با بهره‌گیری از استعدادهای خود و استخدام افراد با مهارت، با راه‌اندازی کسب‌وکار خدمات پوشاک در خانه‌، کسب درآمد کنید. خشک‌شویی‌ها، طراحان مد،‌ فروشگاه‌های لباس و عمده‌فروشان لباس همگی جزء مشتریان بالقوه شما هستند.

این ایده را می‌توانید با یک روش بازاریابی سریع آغاز کنید. همت کنید و باکسب‌وکارهایی تماس بگیرید که نیاز به این‌گونه خدمات دارند. ارائه برخی خدمات رایگان، سرعت خدمات، کیفیت کار عالی و قیمت‌های منصفانه، مشتریان شما را قانع می‌کنند که این‌گونه خدمات را فقط از شما دریافت کنند. آنها با استفاده منظم از خدمات شما می‌توانند باعث رونق این کسب‌وکار شوند. در کنار استعداد خیاطی، شما نیاز به ابزار دوخت با کیفیت برای تبدیل این ایده به یک کسب‌وکار پرسود دارید.

۴. خدمات خصوصی پارکینگ

گواهینامه رانندگی، بیمه شخص ثالث و روابط عمومی قوی، سه اصل ضروری برای راه‌اندازی این کسب‌وکار یعنی ارائه خدمات خصوصی پارکینگ به مشتریان است. این کسب‌وکار را می‌توان با کمترین هزینه آغاز کرد؛ همچنین به عنوان یک شغل پاره‌وقت بسیار عالی است و سوددهی زیادی دارد.

ایده‌های خوبی برای فروش خدمات شما وجود دارند؛ از جمله فروش مستقیم این خدمات به میزبان رویدادها، شرکت‌های میزبان کنوانسیون‌ها، برگزارکنندگان مراسم عروسی، نمایشگاه‌های‌ تجاری و خیریه‌ها. فرم ظاهری یک‌دست، نام تجاری و شعار مخصوص، ارائه خدمات با کیفیت و روحیه بانشاط،‌ باعث جلب اعتماد مخاطبان می‌شوند و آنها را مشتری کسب‌وکار شما می‌کنند.

(همچنین بخوانید: مهم‌ترین دلیل مرگ ایده‌های خوب استارت‌آپی)

منبع

برچسب‌ها: ایدهکسب‌و‌کارکارآفرینمهارتتبلیغاتمشتریideastartupراه‌اندازی استارت‌آپنوآوریاستارت‌آپخیاطیخدمات پارکینگ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.