نوشته های مرتبط: کسبوکارهای نوپا و اقتدار ملی
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.
گزارشی درباره تکنولوژیهای تبلیغات در ایران
در این گزارش به بررسی نیازها، روند کلی و آینده تبلیغات در ایران تا سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.
نگاهی به ماموریت کاوشگر اینسایت
در این مطلب به معرفی کاوشگر اینسایت (insight)، دومین کاوشگر ناسا که پس از آزمایشات بسیار راهی مریخ شد، میپردازیم.
المپیک ۲۰۲۰ متفاوتتر از سالهای اخیر برگزار خواهد شد
کشور ژاپن در کمتر از ۱۰۰۰ روز دیگر میزبان مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ خواهد بود.
محیط کسبوکار مطلوب زمینه ساز ظهور اقتصاد دانشبنیان است
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: آن چه که زمینه های ظهور و بروز اقتصاد دانش بنیان را فراهم می کند، محیط کسب و کار مطلوب در هر منطقه و استان است.
کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد
جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسبوکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره میدهد.
آینده کسبوکارهای نوپا در هالهای از ابهام
اتفاقات چند روز اخیر در اکوسیستم استارتآپی ایران باعث بروز نگرانیهایی در بین کارآفرینان شده است.