نوشته های مرتبط: تحقیقات بازار؛ ابزاری کلیدی در برندینگ کسب‌وکار

راهنمای بازگشت به‌کار پس از یک وقفه‌ نسبتا طولانی

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

بعد از یک دوره نسبتا طولانی بیکاری می‌خواهید به کار برگردید؟ رعایت نکات این مطلب، برای انتخاب شغل‌ جدیدتان ضروری است.

همه چیزهایی که باید درباره شتاب‌دهنده‌ها بدانید

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۱۹ دقیقه

در این مطلب یاد می‌گیریم شتاب‌دهنده استارت‌آپ چیست و چه خدماتی به کسب‌وکارهای نوپا ارائه می‌دهد؟

نگاهی بر مرجع برند، منشور برند و اهمیت شهرت

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

سه دلیل اصلی شکست کارآفرینان را بشناسید

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

بسیاری از کارآفرینان، موفقیت را با نشانه‌هایی ظاهری از آن می‌شناسند؛ در حالی که معیار سنجش موفقیت واقعی خوشحالی، سلامتی و ثروت است.

ارزیابی مقایسه‌پذیر، ابزاری برای بهبود مستمر کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

استارت‌آپ خود را چابک کنید

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

ساختارهای پیچیده، مدل‌های قدیمی کسب‌وکار و تصمیم‌گیری‌های دیرهنگام، حتی اگر کارایی داشته باشند، سرعت پیشرفت استارت‌آپ شما را پایین می‌آورند.

تاثیر رفتار‌ کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نقش باور و عناصر بنیادین در برند‌ینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.