نوشته های مرتبط: نگاهی بر مدل فرصت، رشد ارگانیک و نقش بسته‌بندی در برندینگ

چه شغلی برای شما مناسب است؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که می‌تواند شغلی را برای شما ممتاز کند.

چلچراغ استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۵/ ۵۰ دقیقه

نقش استارت‌آپ‌های ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالش‌هایی که در این مسیر دارند!

تاثیر رفتار‌ کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

این استراتژی‌ها، بازاریابی شما را متحول می‌کنند

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

نقش باور و عناصر بنیادین در برند‌ینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پیوت چیست و چگونه استارت‌آپ را از شکست نجات می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارت‌آپ جهت استراتژی‌های خود را تغییر می‌دهد و سعی می‌کند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.

اگر پیشنهاد ارتقای شغلی با افزایش حقوق همراه نبود چه کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۰/ ۵ دقیقه

در شرایطی که رییستان از شما قدردانی ‌می‌کند و به شما ترفیع می‌دهد، اما حقوقتان را افزایش نمی‌دهد چگونه باید رفتار کنید؟ در این مطلب می‌خوانیم.

ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

علاوه‌ بر توانایی حل مشکلات و چالش‌ها و برخورداری از مزایای خاص، استارت‌آپ‌های ایرانی پتانسیل‌های خاصی هم دارند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند.