نوشته های مرتبط: ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

استارت‌آپ؛ کارآفرینی مثبت قرن بیست‌ویکم

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

استارت‌آپ نوعی کارآفرينی مثبت قرن بيست‌ويکمی است و به‌سبب‌ هزينه پايين راه‌اندازی اوليه، راهکار مناسبی برای نجات جوانان تحصيل‌کرده از بحران‌های‌ شغلی محسوب می‌شود.

چلچراغ استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۵/ ۵۰ دقیقه

نقش استارت‌آپ‌های ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالش‌هایی که در این مسیر دارند!

استارت‌آپ‌ها، راه نجات کشور از معضلات اقتصادی

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۰/ ۴ دقیقه

علی آقامحمدی: «کسب‌وکارهای نوپا بر اساس نیازهای بازار هستند و با شناسایی تغییرات بازار توانسته‌اند راه نجات کشور از معضلات اقتصادی را فراهم کنند و ارزش افزوده ایجاد کنند.»

تاثیر رفتار‌ کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

١٠ كارآفرين استارت‌آپی برتر ايران به انتخاب نوپانا

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۳۰ دقیقه

در این مطلب به معرفی ۱۰ کارآفرین برتر استارت‌آپی می‌پردازیم که این روزها صحبت موفقیت‌شان بر سر زبان‌هاست.

لزوم توسعه سیاست‌های علم، فناوری و نوآوری در ایران

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۱۲ دقیقه

این مطلب می‌تواند به عنوان یک ارزیابی بی‌طرفانه از کارایی سیاست‌های دولت در رابطه با توسعه علم، فناوری و نوآوری و همین‌طور به عنوان راهنمایی برای مسیر پیش روی ایران تلقی گردد.

نقش باور و عناصر بنیادین در برند‌ینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از ثبت مالکیت معنوی ایده تا ارسال بی‌دردسر بسته‌های پستی

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.