نوشته های مرتبط: ظرفیتهای استارتآپی در ایران
استارتآپ؛ کارآفرینی مثبت قرن بیستویکم
استارتآپ نوعی کارآفرينی مثبت قرن بيستويکمی است و بهسبب هزينه پايين راهاندازی اوليه، راهکار مناسبی برای نجات جوانان تحصيلکرده از بحرانهای شغلی محسوب میشود.
چلچراغ استارتآپهای ایرانی
نقش استارتآپهای ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالشهایی که در این مسیر دارند!
استارتآپها، راه نجات کشور از معضلات اقتصادی
علی آقامحمدی: «کسبوکارهای نوپا بر اساس نیازهای بازار هستند و با شناسایی تغییرات بازار توانستهاند راه نجات کشور از معضلات اقتصادی را فراهم کنند و ارزش افزوده ایجاد کنند.»
تاثیر رفتار کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
١٠ كارآفرين استارتآپی برتر ايران به انتخاب نوپانا
در این مطلب به معرفی ۱۰ کارآفرین برتر استارتآپی میپردازیم که این روزها صحبت موفقیتشان بر سر زبانهاست.
لزوم توسعه سیاستهای علم، فناوری و نوآوری در ایران
این مطلب میتواند به عنوان یک ارزیابی بیطرفانه از کارایی سیاستهای دولت در رابطه با توسعه علم، فناوری و نوآوری و همینطور به عنوان راهنمایی برای مسیر پیش روی ایران تلقی گردد.
نقش باور و عناصر بنیادین در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از ثبت مالکیت معنوی ایده تا ارسال بیدردسر بستههای پستی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.