نوشته های مرتبط: انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتاب‌دهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه می‌خوانید.

سرمایه‌گذارانی که باید از آنها دوری کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

تأمین سرمایه یکی از مهم‌ترین مراحل شروع کسب‌و‌کار است و انتخاب سرمایه‌گذار نامناسب، می‌تواند یک استارت‌آپ را کاملا از مسیر اصلی خود منحرف کند.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نام‌گذاری منحصربه‌فرد استارت‌آپ، منجر به جذب سرمایه می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارت‌آپ می‌تواند به طور جدی روی نظر سرمایه‌گذاران تاثیر بگذارد.

ستون فعالیت استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاری خطرپذیر است

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۰/ ۱۳ دقیقه

سید ابوالحسن فیروزآبادی: یکی از اضلاع بسیار مهم و موثر زیست‌بوم استارت‌آپ‌ها، سرمایه و وجود نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر است.

آیا رشد استارت‌آپ شما به اندازه کافی سریع است؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

محاسبه سرعت رشد استارت‌آپ و مشخص‌کردن اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت، باید در تمامی مراحل مدیریت کسب‌وکار لحاظ شود.

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.