تک شاخ شدن استارت‌آپ دوچرخه‌های ثابت
مسابقه آنلاین دوچرخه‌سواری؛ ۷

تک شاخ شدن استارت‌آپ دوچرخه‌های ثابت

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۰ | ۳ دقیقه

در ساخت دوچرخه‌های ثابت پلوتون، آخرین فناوری‌های ممکن به کار رفته‌ است.

نوپانا: ورزش در خانه همیشه با نقدهای زیادی روبه‌رو بوده، اما در دهه اخیر به یکی از پرسودترین بخش‌های بازار تبدیل شده است. شرکت‌های فناوری‌محور تلاش می‌کنند با پیشرفته‌تر کردن لوازم ورزشی هم مردم را به ورزش تشویق کنند و هم درآمد خود را بیشتر کنند.

استارت‌آپ پلوتون (Peloton) که در زمینه تولید دوچرخه ثابت فعالیت می‌کند، به تازگی به جرگه تک‌شاخ‌ها پیوسته است، یعنی ارزشی بالای یک میلیارد دلار دارد.

این شرکت خصوصی که دوچرخه‌هایش نمایشگر دارد به و اینترنت متصل می‌شود، در دور جدید جذب سرمایه، موفق شد ۱/۲۵ میلیارد دلار سرمایه جذب کند. به گزارش نوپانا، دوچرخه‌های این استارت‌آپ با هزینه تحویل بالغ بر دو هزار دلار قیمت دارند و شرکت، این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که ماهیانه با پرداخت تنها ۳۹ دلار، صاحب پیشرفته‌ترین نسل دوچرخه‌های ثابت شوند.

کاربران می‌توانند میزان فعالیت خود را به اشتراک بگذارند و آن را با دیگر مالکان مقایسه کنند. در واقع میان آنها نوعی رقابت وجود دارد که این کار تمایل آنها به استفاده از دوچرخه را بیشتر می‌کند.

این دوچرخه‌ها نه ارزان هستند و نه نسخه ارزانی از آن تولید می‌شود، زیرا مدیران این شرکت اعتقاد دارند کیفیت و فناوری به‌ کار رفته در آنها آخرین نمونه موجود است و از آنها استقبال خوبی می‌شود. با این وجود دلیلی برای کاهش کیفیت یا ارزان بودن این دوچرخه‌های خانگی وجود ندارد.

(همچنین بخوانید: عبور استارت‌آپ اشتراک دوچرخه از مرز ۲ میلیارد)

برچسب‌ها: استارت‌آپتکنولوژیفناوریstartupbikeسلامتورزشpeloton
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا