عرضه استارت‌آپ‌های ایرانی برای سرمایه‌گذاران
نمایشگاه تخصصی کسب‌وکارها ۶

عرضه استارت‌آپ‌های ایرانی برای سرمایه‌گذاران

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۰ | ۴ دقیقه

ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری ونوآوری اینوتکس ۲۰۱۷ آغاز به کار کرد.

نوپانا به نقل از ایرنا: ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (INOTEX2017) امروز سه‌شنبه دوم خرداد، با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری «اینوتکس» به همت پارک فناوری پردیس و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دوم الی پنجم خردادماه جاری با هدف تعریف همکاری‌های بین‌المللی فناوری ‌و ارتقاء توان فناورانه شرکت‌های ایرانی و با حضور جمعی از صاحبان فناوری، صنعتگران، دانشمندان و بازرگانان داخلی و خارجی دایر خواهد بود.

نمایشگاه اینوتکس در واقع تبادل فناوری و سرمایه‌گذاری است و در طول برگزاری آن ابزارهای مختلفی برای مذاکره و همکاری بین شرکت‌های داخلی و خارجی به کار گرفته می شود.

(همچنین بخوانید: مسیر موفقیت استارت‌آپ‌ها در رویدادهای نمایشگاهی)

بر این اساس، فن‌بازار ملی ایران یکی از نقش‌های پررنگ در جریان برگزاری رویدادهای داخلی نمایشگاه را عهده‌دار است، به طوری‌که در نمایشگاه اینوتکس امسال در یک غرفه ۴۵ اختراع منتخب آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران عرضه خواهد شد و در رویدادی دیگر نیز ۱۵ دانش فنی ارائه شده از سوی مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی به صنعتگران ارائه خواهد شد.

همچنین یک فستیوال در حوزه تجهیزات پزشکی و رویداد استارت‌آپ دمو در حوزه استارت‌آپ‌ها در جریان نمایشگاه اینوتکس برگزار می شود که فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی روز چهارشنبه ۳خرداد ساعت ۱۳:۳۰ با ارائه ۸ اختراع برتر تجهیزات پزشکی و فستیوال عرضه استارت‌آپ‌های ایرانی به سرمایه‌گذاران نیز روز پنجشنبه ۴ خرداد ساعت ۱۱ در محل سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

سال گذشته نیز پنجمین نمایشگاه نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری برگزار شد که برگزاری سه نشست تخصصی در حوزه های آی‌تی، تجهیزات پزشکی و نفت و گاز و انرژی با ارائه فناوری بیش از ۴۰ شرکت داخلی و خارجی از جمله مهم‌ترین دستاوردهای آن بود.

ضمن اینکه در نهایت با برگزاری ۱۵۰ جلسه مذاکره بین شرکت‌ها، ۶۶ تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌ها منعقد شد که تاکنون ۸ قرارداد با ارزش حدودی ۲۳ میلیون دلار به امضا رسیده است.

(همچنین بخوانید: تحول زیست‌بوم استارت‌آپی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۷)

برچسب‌ها: جهاناستارت‌آپرویداد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.