«کانکت» ایوند رونمایی شد
در نشست خبری مطرح شد: ۸

«کانکت» ایوند رونمایی شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۰ | ۵ دقیقه

امروز سه‌شنبه ۲۱ آبان ماه ۹۷ حمیدرضا احمدی مدیرعامل ایوند از محصول جدید این استارتاپ به نام «کانکت» رونمایی کرد.

نوپانا«کانکت» جدیدترین قابلیت ایوند است و هم‌اکنون کاربران می‌توانند پس از ثبت‌نام در یک رویداد، افراد دیگری که در آن رویداد ثبت‌نام کرده‌اند را ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند. این قابلیت در حال حاضر در اپلیکیشن نسخه اندروید ایوند وجود دارد و تنها افرادی مجاز به رویت دیگران هستند که در همان رویداد ثبت‌نام کرده باشند.

حمیدرضا احمدی، بنیانگذار و مدیرعامل ایوند درباره علت رونمایی از چنین قابلیتی گفت: ایده اولیه ایوند از دل رویدادها و مراسم‌هایی که در آنها شرکت می‌کردم آمد و همیشه بر این باور بودم نتورک افرادی که با آنها آشنا می‌شوم و می‌شناسم بسیار ارزشمند است. «همه نتورکی از آدم‌های متخصص اطراف‌مان داریم و سعی می‌کنیم که نهایت استفاده را از آن ببریم. ولی مسئله اینجاست که نتورک اکثر ما محدود به دبیرستان و دانشگاهی است که در آن درس خواندیم و نهایتا شرکتی که در آن کار می‌کنیم.»

احمدی ادامه می‌دهد با همین ذهنیت بود که در سال پنجم فعالیت ایوند و کمک به برگزاری بیش از ۱۰۰ هزار رویداد، به این نتیجه رسیدیم قابلیتی به کاربران‌مان ارایه دهیم که غیر از خود رویداد از افرادی که در آن شرکت می‌کنند هم بهره‌مند شوند و شبکه‌ای از آدم‌ها را بشناسند. مدیرعامل ایوند اضافه می‌کند که چنین ویژگی در رویدادهای مطرح بین‌المللی چند سالی است که وجود دارد.

ایوند طی ۴ سال موفق به فروش بیش از یک میلیون بلیت به ارزش مجموعا ۲۰ میلیارد تومان شده است و بیش از ۱۰ هزار برگزارکننده رویداد از خدمات آن استفاده کرده‌اند.

احمدی در پاسخ به علت موفقیت ایوند نسبت به دیگر استارتاپ‌های سرآوا چیست؟ گفت: «ما یکی از استارتاپ‌هایی هستیم که از سرآوا سرمایه گرفتیم و خیلی به ما کمک کردند اما هر استارتاپ داستان و بیزنس مخصوص خودش را دارد. ما ارتباط خیلی خوب و بی‌حاشیه‌ای با سرآوا داشتیم. ما ارتباط خیلی خوب و بی‌حاشیه‌ای با سرآوا داشتیم. اصل قضیه سرمایه بود که بدون هیچ مشکلی منتقل شد و همچنین خیلی وقت‌ها که نیاز به کمک و مشاوره داشتیم کمک کردند و تجربه‌های خود را به ما منتقل کردند..»

ایوند چیست؟

ایوند یک سامانه‌ی آنلاین برای تمام کسانی‌ست که در حوزه‌ی برگزاری رویداد فعالیت دارند یا می‌خواهند به راحتی رویدادهای مورد علاقه‌شان را پیدا کرده و در آن‌ها شرکت کنند.

برگزارکنندگان رویداد توسط «ایوند» می‌توانند به آسانی تمامی بخش‌های مراسم خود از جمله ثبت‌نام، فروش بلیت، مدیریت مالی، صدور تیکت و غیره را مدیریت کنند.

برچسب‌ها: ایوندحمیدرضا احمدیرویدادکانکتکانکت ایوندEvand
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.