اولین پروژه موفق تامین مالی جمعی کشور به اتمام رسید
پایان پروژه تامین مالی جمعی رادیولوژی سقفی؛ ۸

اولین پروژه موفق تامین مالی جمعی کشور به اتمام رسید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۹ | ۴ دقیقه

به گزارش روابط عمومی کارن کراد، اصل سرمایه و سود حاصل از مشارکت در تامین مالی طرح رادیولوژی سقفی، روز دوشنبه، ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰، به حساب مشارکت‌کنندگان واریز شد.

نوپانااین پروژه اولین طرح تامین مالی جمعی در کشور است که با موفقیت به انجام رسیده و مراحل تسویه حساب را انجام داده است.

دستگاه رادیولوژی دیجیتال سقفی، یکی از محصولات شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان است که سرمایه آن توسط کارن کراد به مدل مشارکت در درآمد، از طریق عموم مردم تامین شده است.

کشورهای معدودی در جهان، تکنولوژی به کار رفته در دستگاه رادیولوژی سقفی را دارا هستند؛ اما شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان موفق شده است که این دستگاه را با هدف بی‌نیازی کشور از محصولات خارجی، بومی‌سازی کند.

کمپین تامین مالی جمعی این پروژه به مبلغ ۱.۳۷۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان از اسفند ۱۳۹۹ روی پلتفرم کارن کراد آغاز شد.

این کمپین کراودفاندینگ در مدت کمتر از یک ماه با حضور ۴۸ مشارکت‌کننده اعم از حقیقی و حقوقی، با موفقیت به اتمام رسید و تامین مالی شد. سپس فرایند تولید دستگاه توسط شرکت بهیار صنعت سپاهان از فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز گشت.

در انتهای اردیبهشت ۱۴۰۰ و پس از تولید دستگاه رادیولوژی سقفی و ارائه گزارش اولیه به کارن کراد، شرکت بهیار صنعت سپاهان، بررسی و تست دستگاه را آغاز نمود.

در انتهای تیرماه ۱۴۰۰ و پس از ارسال گزارش نهایی به کارن کراد، این شرکت اقدام به فروش دستگاه نمود و اصل سرمایه و سود حاصل از مشارکت در درآمد از فروش این دستگاه که معادل اصل پول به علاوه ۱۹.۱% سود در طول چهار ماه(معادل ۵۷.۳% سود سالیانه) را به مشارکت‌کنندگان بازگرداند.

برای دانلود و مشاهده گزارش دوماهه طرح رادیولوژی سقفی، کلیک کنید.

لازم به ذکر است سکوی تامین مالی جمعی کارن کراد، یکی از شرکت‌هایی است که مجوزهای لازم جهت تامین مالی عمومی طرح‌ها را از شرکت فرابورس ایران اخذ کرده است و در نظر دارد با معرفی این ابزار نوین مالی، به خلق فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارتقای کسب‌وکارهای سرمایه‌پذیر، کمک نماید.

برچسب‌ها: کارن کراد تامین مالی جمعیدستگاه رادیولوژی سقفی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.