مهلت ارسال آثار فراخوان آوردگاه سرمایه تمدید شد
جذب سرمایه در دل الکامپ ۱۴۰۰؛ ۸

مهلت ارسال آثار فراخوان آوردگاه سرمایه تمدید شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۴ | ۴ دقیقه

آوردگاه سرمایه رویدادی است که به همت کارن کراد و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نوپاناآوردگاه سرمایه یکی از اجزای اصلی الکام استارز محسوب می‌شود. این رویداد با توجه به ضرورت توسعه زیست بوم کارآفرینی در بحث تامین مالی و سرمایه گذاری و به منظور گردهمایی تخصصی شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های برتر برگزار می‌نماید.

آوردگاه سرمایه، رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری و فرصتی ویژه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان جهت جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذاران و شبکه‌سازی با فعالان این حوزه است.

استارتاپ‌ها در این رویداد با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدماتشان، به سرمایه‌گذاران مرتبط معرفی شده و جلسات مذاکره برای آن‌ها ترتیب داده خواهد شد.

این رویداد که با هدف تسهیل جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد براى تمامی استارتاپ‌ها تدارک دیده‌شده است، برای کسب‌وکارهای نوپا فرصتی ايجاد می‌نماید تا در مدت زمان مشخص بتوانند با نماینده هر شرکت سرمایه‌گذارى به صورت خصوصی جلسه داشته باشند. 

به همین منظورکارن کراد در بخش الکام استارز در نظر دارد با دریافت اطلاعات کسب‌‌کارها و ارائه آن‌ به سرمایه‌گذاران، کمک کند تا جذب سرمایه و سرمایه گذار با سهولت بیشتری برای استارتاپ‌ها انجام گیرد.

 این برنامه در بخش الکام استارز، به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.

بخش آوردگاه سرمایه این دوره نیز به روال سال‌های پیش با همکاری مجموعه‌های سرمایه‌گذاری معتبر کشور، سازوکار تسهیل جذب سرمایه تیم‌های ثبت‌نام کننده را در زمان نمایشگاه و پس از آن فراهم خواهد کرد.

 ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به عنوان حامی معنوی و تسهیل‌گر فرایندهای جذب سرمایه به ویژه برای پیگیری‌های لازم پس از زمان نمایشگاه در آوردگاه سرمایه حضور خواهند داشت.

زمان برگزاری آوردگاه سرمایه

 مهلت ثبت‌نام: ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰

زمان برگزاری رویداد: ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰

ثبت‌نام در رویداد آوردگاه سرمایه

فایل تکیملی ثبت‌نام جهت بارگذاری در فرم را از این لینک دانلود نمایید.

جهت ثبت‌نام و حضور به عنوان استارتاپ و متقاضی سرمایه، به این لینک مراجعه کنید.

چنانچه تمایل دارید به عنوان سرمایه‌گذار در این رویداد شرکت کنید، با مراجعه به این لینک، ثبت‌نام نمایید. 

برچسب‌ها: الکام استارزنمایشگاه بین المللی الکامپکارن کرادآوردگاه سرمایه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.