تعدیل  ۱۸۲ نفری علی بابا
کرونا قربانی جدید گرفت؛ ۸

تعدیل ۱۸۲ نفری علی بابا

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۸ | ۲ دقیقه

مدیرعامل علی بابا در توییتر خود اعلام کرد که این شرکت به دلیل مشکلات پیش آمده در ۶ ماه دوم امسال از جمله شیوع ویروس کرونا، قرارداد ۱۸۲ نفر از نیروهای خود را تمدید نکرده است.

نوپانا: مسعود طباطبایی، مدیرعامل علی بابا در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد، خبر داد که این شرکت به دلیل کاهش ۸۰ درصدی سفرها و تاثیر منفی اتفاقات چند ماهه اخیر در صنعت گردشگری، به اجبار قرارداد ۱۸۲ نفر از ۷۵۴ نیروی خود را تمدید نکرده است.

متن بیانیه‌ علی بابا که در صفحه مدیرعامل این شرکت منتشر شده است به شرح ذیل است:

پیش از این طباطبایی در صحبت‌های اخیر خود از استرداد ۵۰ میلیارد تومانی بلیط، در یک ماهه اخیر خبر داد و گفت: «تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان بلیت استرداد شده و این رقم تا پایان سال قطعا افزایش پیدا می‌کند. روزانه بیش از ۱۸ هزار تماس با تیم پشتیبانی علی بابا برقرار می‌شود و تمام پروازهای خارجی و بخش عمده‌ای از پروازهای داخلی، قطارها و بلیت‌های اتوبوس در حال استرداد شدن است.»

خبرهای متعددی از دیگر بازیگران حوزه گردشگری منتشر شده است که نشان دهنده ضرر حداقل ۱۰۰ میلیارد تومانی این کسب‌وکارها در یک ماهه اخیر بر اثر ویروس کرونا بوده است.

برچسب‌ها: علی باباکروناتعدیل نیرو
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.