استارت‌آپ‌های ۶ شهر در اینوتکس پیچ ۲۰۱۹ رقابت می‌کنند
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

استارت‌آپ‌های ۶ شهر در اینوتکس پیچ ۲۰۱۹ رقابت می‌کنند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۹ | ۴ دقیقه

اینوتکس پیچ، یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ برای دومین سال متوالی در ۶ شهر از ایران برگزار می‌شود.

نوپانارویداد بزرگ نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هشت دوره برگزاری خود میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور زیادی از سراسر کشور بوده است. اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ است که برای دومین سالِ متوالی رقابتی بزرگ بین استارتاپ‌های سراسر کشور را برگزار می‌کند.

مرحله نخست این رقابت‌ها فروردین و اردیبهشت سال ۹۸ در ۶ شهر ایران شامل بندرعباس، یزد، بیرجند، کرمانشاه، رشت و تهران برگزار و ایده‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص خواهند شد.

از هر شهر یک استارتاپِ منتخب امکان حضور در مرحلۀ نهایی رویداد اینوتکس پیچ را دارد که هم‌زمان با نمایشگاه اینوتکس در تهران برگزار خواهد شد و به تیم‌های منتخب علاوه بر کمک هزینۀ حضور در رویداد نهایی تهران، غرفه نمایشگاهی نیز تعلق خواهد گرفت.

در رویداد نهایی استارتاپ‌های برندۀ ۶ شهر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و پس از ارزیابی داوران به برگزیدگان نهایی این رقابت بزرگ جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. همچنین کمک هزینه حضور در نمایشگاه‌های بزرگ نوآوری دنیا از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای استارتاپ‌های برگزیده خواهد بود.

رقابت اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارتاپ‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود؛ ازاین‌رو دبیرخانۀ نمایشگاه اینوتکس از سرمایه‌گذاران، وی‌سی‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و افراد علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد و سرمایه‌گذاری روی ایده‌های منتخب دعوت به‌عمل می‌آورد.

هشتمین دوره از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران با حضور اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور زیر یک سقف برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش رقابتی رویداد اینوتکس و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.inotexpitch.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۰۹۳۹۶۸۶۳۵۷۷ و ۰۹۱۹۷۳۷۱۴۲۸ تماس برقرار کنند.

برچسب‌ها: اینوتکس پیچاستارت‌آپنمایشگاه اینوتکسinotexpitch 2019اینوتکس پیچ ۲۰۱۹مسابقه استارت‌آپیرویداد بزرگ نوآوری و فناوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.