رقابت استارتاپ‌های تهرانی در اینوتکس‌پیچ، این بار بر بستر آنلاین
به جهت حفظ سلامتی شرکت­‌کنندگان؛ ۸

رقابت استارتاپ‌های تهرانی در اینوتکس‌پیچ، این بار بر بستر آنلاین

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۰ | ۴ دقیقه

اینوتکس پیچ، یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که برای سومین سال متوالی رقابتی بزرگ را بین استارتاپ های سراسر کشور رقم می‌زند.

نوپانانمایشگاه بین‌­المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هشت دوره برگزاری خود میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور زیادی از کشورهای مختلف بوده است. اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای جانبی این نمایشگاه است که برای سومین سالِ متوالی رقابتی بزرگ را بین استارتاپ‌های سراسر کشور رقم میزند.

این دوره از رویداد اینوتکس پیچ، از ابتدای بهمن ­ماه ۹۸ آغاز شده و پس از برگزاری در استان‌­های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان و مازندران، این بار به استان تهران رسیده است. این درحالی است که شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکت­‌کنندگان، برگزاری این­گونه رویدادها را به صورت حضوری و طبق روال سابق با مشکل مواجه کرده است. به همین دلیل طبق تصمیم دبیرخانه­ این رویداد، به منظور حفظ پویایی جامعه استارتاپی ایران و به منظور تشویق مخاطبان به حفظ قرنطینه خانگی، این رقابت کاملا به صورت آنلاین و در روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه برگزار شده و به صورت زنده از شبکه‌­های اجتماعی این رویداد به آدرس @inotexevent پخش خواهد شد.

خاطر نشان می سازد که رقابت های استارتاپی اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارتاپ‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود. در این رویداد که خود از مراحل مختلفی تشکیل شده است در مرحله نخست استارتاپ­ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ­های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه­‌گذاران دعوت به عمل می­‌آید. در این مرحله، ابتدا تیم­‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه­‌گذاران و داوران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود پرداختند.

در ادامه از استارتاپ­های برگزیده­ی استانی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ و نیز شرکت در رقابت­های نیمه­نهایی دعوت به عمل می­آید. برگزیدگان مرحله نیمه‌­نهایی می‌توانند به مرحله جذاب INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ­‌ها دوبه­‌دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش رقابتی رویداد اینوتکس و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://pitch.inotex.com/ مراجعه و یا با شماره‌های ۰۹۳۹۶۸۶۳۵۷۷ و ۰۹۱۹۷۳۷۱۴۲۸ تماس برقرار نمایند.

برچسب‌ها: اینوتکس پیچINOTEX نمایشگاه اینوتکساستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.