راه‌کارهای فناوری برای صنعت در اینوتکس ۲۰۲۱
رویداد ارائه‌ نیازهای فناورانه با همکاری شبکه فن بازار ملی ایران برگزار می‌شود ۸

راه‌کارهای فناوری برای صنعت در اینوتکس ۲۰۲۱

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۱ | ۲ دقیقه

یکی از اصلی‌ترین اهداف فناوران، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد راهکارهایی برای چالش‌هایی است که کسب و کارهای سنتی و فعالان صنعتی با آن روبرو هستند. اما معمولا به دلیل نبود ارتباط کافی بین این دو بخش، چالش‌های موجود در صنایع به طور کامل شناسایی نمی‌شود.

نوپانا: رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه (ریورس پیچ) یکی از رویدادهای نمایشگاه اینوکس است که هرساله با همکاری شبکه فن‌بازار ملی ایران @techmart.ir برگزار می‌شود.

در این رویداد صنایع نیازهای فناورانه خودشان را به اکوسیستم نوآوری کشور ارائه می‌دهند تا راهکاری برای رفع آن پیدا کنند و همکاری بیشتری بین صنعت و اکوسیستم‌نوآوری اتفاق بیافتد.

لذا این رویداد فرصت مناسبی برای حضور استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعین و فناوران هست تا با دانش خود، راه‌گشای مشکلات صنعت کشور باشند.

کسانی که علاقه دارند در رویداد ریورس پیچ امسال حضور داشته باشند، می‌توانند از آدرس http://inotex.com/reversepitch اقدام به ثبت‌نام کنند.

رویدادهای ارائه نیاز طی چهار روز نمایشگاه به شرح زیر است:

روز اول: ارائه نیازهای فناورانه حوزه فولاد sorena.co@
روز دوم: ارائه نیازهای فناورانه فین‌تک bizzmark.iran@
روز سوم: ارائه نیازهای فناورانه تجهیزات پزشکی boomerangtt.co@
روز چهارم: ارائه نیازهای فناورانه مبلمان‌ kariz_etemad@

لازم به ذکر است، نمایشگاه اینوتکس از ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت در فضای باز ناحیه نوآوری پردیس برگزار شده و رویدادهای ارائه نیاز هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن اجتماعات سراج برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: نمایشگاه اینوتکساینوتکس 2021فن بازار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.