کارگاه آموزشی طراحی رابط کاربری (UI)
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی طراحی رابط کاربری (UI)

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۰ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی رابط کاربری (UI) توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

نوپانارابط کاربری یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک برنامه می‌باشد، چرا که مشخص‌کننده‌ی سهولت یا دشواری یک برنامه جهت انجام پروسه مورد نیاز کاربر است و تعامل با برنامه را بسیار آسان و جذاب می‌سازد. تمرکز طراحان رابط کاربری بیشتر بر پیش‌بینی این موارد است که کاربر چه نیازهایی ممکن است داشته باشد و تلاش می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که رابط کاربری دارای عناصری است که دسترسی و فهمیدن آن‌ها برای کاربر آسان است.

طراحی رابط کاربری مناسب در وبسایت جزو مهم‌ترین مراحل طراحی یک وبسایت می‌باشد. امروزه نقش طراحان رابط کاربری در طراحی وبسایت‌ها بسیار مؤثر می‌باشد و وبسایتی که ظاهر مناسبی نداشته باشد هرقدر هم محتوای مناسبی داشته باشد نمی‌تواند آن‌چنان که شایسته است در جلب توجه مساعد مخاطب خود موفق باشد.

با پیشرفت فناوری وب روش‌های مختلفی برای طراحی رابط کاربری ایجاد شده است که بسته به نوع کاربری وبسایت و نیاز کاربر متفاوت می‌باشد. یک رابط کاربری مناسب ‌باید زیبایی، سادگی و جامعیت را توامان با هم داشته باشد.

سرفصل‌های کارگاه

چیستی رابط کاربری 

زیر چتر تجربه کاربر

شناخت طراحی تعامل

آشنایی با کاربردپذیری

شناخت فرایند طراحی محصول

فرایند طراحی رابط کاربری 

طراحی مفهومی 

وایرفریمینگ

اصول طراحی بصری

میکرواینتراکشن ها

پروتوتایپینگ

توصیه های طراحی اپ و وب

ارزیابی رابط کاربری

ارتباطات و همکاری

 ترندهای آینده

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: رابط کاربریطراحی رابط کاربریUXتجربه کاربریکسب‌و‌کاراستارت‌آپUI
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.