سامیکس تهران برگزار می‌شود
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

سامیکس تهران برگزار می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۰ | ۳ دقیقه

سامیکس تهران امسال به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و به همت شتابدهنده فارابی برگزار خواهد شد.

نوپانا: رویداد سامیکس در سال ۲۰۱۸ به شهرهای اصفهان و شیراز خواهد رفت و رویدادی تحت عنوان سامیکس ایران در تهران در نهایت در مرکز همایش های بین الملل دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد تا استارتاپ برتر ایران شناخته شود.

این رویداد در بازارهای در حال ظهور از استارتاپ‌های برتر کشور دعوت می‌کنند تا در مرحله اول در رویداد مقدماتی که در شهرهای شیراز،اصفهان و تهران برگزار می‌شود شرکت نمایند و تیم‌های برتر در مرحله نهایی به رقابت می پردازند تا استارتاپ برتر کشور را انتخاب کنند.

همچنین شبکه سرمایه‌گذارانی که با سامیکس در ارتباط هستند تلاش می‌کنند تا بر روی استارتاپ‌های مستعد کشور سرمایه‌گذاری نمایند.

هدف از این رویداد ، نمایش ظرفیت کارآفرینی و فناوری اطلاعات شرکت های نوپا در عرصه داخلی و بین المللی می باشد که باعث پیشرفت دستاورد های تکنولوژی ایران خواهد شد و علاوه بر آن باعث ایجاد فضای رقابتی بین محصولات این حوزه در ایران و سطح بین المللی و جذب سرمایه خارجی می گردد. همچنین استارتاپ هایی که در این رویداد شرکت می­‌کنند از فرصت­‌های خوبی جهت دریافت سرمایه از طرف سرمایه­‌گذاران داخلی کشور برخوردار هستند.

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت سامیکس انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: استارت‌آپرویداد استارت‌آپیمهارت کارآفرینیsumix 2018سامیکس تهرانرقابت استارت‌آپ‌های ایرانی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.