اینستاگرام‌ اکانت‌های تقلبی را لو می‌دهد
به‌روزرسانی جدید ۸

اینستاگرام‌ اکانت‌های تقلبی را لو می‌دهد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۵ | ۳ دقیقه

اکانت‌های تقلبی بخشی جدایی ناپذیر از فضای مجازی هستند و اینستاگرام هم برای اینکه کاربران در دام این جور حساب‌های کاربری نیافتند، به تازگی بخش جدیدی با نام About This Account را برای اپلیکیشن خود معرفی کرده است

نوپانا به نقل از دیجیاتو، در این قسمت اطلاعاتی همانند زمان ثبت نام، تغییرات نام کاربری در سال‌های گذشته و موقعیت مکانی حساب کاربری نشان داده می‌شود.

بنابراین فالوورها پیش از دنبال کردن یک اکانت، می‌توانند با ورود به بخش About This Account از تقلبی یا واقعی بودن آن با خبر شوند. در کنار این بخش جدید که در هفته‌های آینده در دسترس قرار می‌گیرد، اینستاگرام به دنبال این است تا تایید اکانت‌ها را ساده‌تر کند. به زودی تمام کاربران می‌توانند با استفاده از کارت شناسایی واقعی خود اکانت‌هایشان را تایید کند.

این ویژگی پیشتر در اختیار افراد مشهور قرار داشت و با استفاده از آن، یک تیک آبی به عکس پروفایل‌هایشان اضافه می‌شد. اما جدا از این دو قابلیت، اینستاگرام افزایش امنیت سرویس خود را هم در دستور کار قرار داده است. در هفته‌های آتی تایید هویت دو مرحله‌ای اینستاگرام از اپلیکیشن‌های تایید هویت شخص ثالث Duo Mobile و Google Authenticator پشتیبانی خواهد کرد.

اکانت تقلبی
 

بنابراین جای روش منسوخ شده و البته نسبتا خطرناک پیامک، می‌توانید رمز مورد نیاز برای ورود به اکانت را با این اپلیکیشن‌ها دریافت نموده و دیگر نیازی نیست نگرانی بابت حمله هکرها به شماره تلفن‌تان داشته باشید. به نظر می‌رسد خیلی از تغییرات جدید اینستاگرام به خاطر جنجال‌های دو سال پیش است.

در دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اکانت‌های تقلبی گوناگونی سعی کردند دید مردم را نسبت به نامزدها عوض کنند. فیسبوک و اینستاگرام یکی از بزرگترین اهداف این اکانت‌های تقلبی بودند و حالا About This Account سعی دارد تا از این مشکلات پیشگیری کند.

برچسب‌ها: اینستاگرامشبکه‌های اجتماعیاحراز هویت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.