اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها است
مشابه تگ کردن تصاویر؛ ۸

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها است

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۶ | ۴ دقیقه

اینستاگرام در حال تست قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد علاوه بر تصاویر افراد حاضر در ویدیوها را نیز تگ کنند.

نوپانا به نقل از دیجیاتو، کارکرد این آپشن مشابه تگ کردن تصاویر است اما برخلاف آن با کلیک روی عکس آیکون تگ نمایش داده نشده و در عوض کاربر به صفحه ای با عنوان «People in this Video» هدایت می شود. در این صفحه حساب کاربری همه افراد تگ شده در ویدیو به نمایش گذاشته شده است.

علاوه بر این اگرچه تصاویری که فرد در آن تگ شده در پروفایل وی نمایش می شود اما این مساله برای ویدیو های تگ شده صادق نیست. نکته دیگر عدم نمایش این دسته از ویدیوها در نسخه وب اینستاگرام است.

تگ کردن افراد در تصاویر
 

اینستاگرام قابلیت تگ کردن افراد در ویدیو را تایید کرده و نسخه آزمایشی آن در اختیار افراد محدودی است که توسط کمپانی انتخاب شده اند؛ با این حال این پلتفرم اجتماعی تمایل چندانی برای ارائه اطلاعات بیشتر در این باره نداشته و تصمیم خود برای ارائه عمومی آن را هم مشخص نکرده است. یکی از سخنگویان اینستاگرام درباره امکان تگ کردن افراد در ویدیو گفته است: ما همیشه در حال آزمایش راه های جدید برای بهبود تجربه کاربری و نزدیک تر کردن شما به افراد و موارد مورد علاقه تان هستیم.

این کمپانی زیر مجموعه فیسبوک قابلیت تگ کردن افراد در تصاویر را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد و پس از آن ویژگی های دیگری نظیر تگ محصولات و افراد در استوری ها را هم به پلتفرم خود اضافه کرد. از سوی دیگر پنج سال هم از فراهم شدن امکان به اشتراک گذاری ویدیو می گذرد، اما تا کنون این دو قابلیت با هم ترکیب نشده اند و تنها راه حل موجود منشن کردن مخاطبان در قابلیت کپشن یا کامنت است.

از دیگر قابلیت های جدید اینستاگرام می توان به نمایش پست‌های پیشنهادی از کاربران متفرقه و ارسال نظرسنجی به دایرکت مخاطبان یا گروه ها بدون انتشار عمومی در استوری اشاره کرد.

برچسب‌ها: اینستاگرامinstagramشبکه اجتماعیتگ کردنتگ کردن روی ویدئو
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.